5 Temmuz 2009 Pazar

BÜRKÜK

BÜRKÜK



-Köpeğimi gezdirirken burun kıvıran bir tanıdık:-'bunu alacağına tavık! alaydın,
hem yumurta da doğrurdu' dedi. Gayet ciddiydi. Sabah sabah yaşattığı beyin travması
müthişti. Hep derim okumakla şey olunmaz diye. Ha tavuk kardeş, seninle bir derdimiz
yok o ayrı.



-Köpeğin adamı gezdirmesi diye de bişey var ha. Tasmanın ipini ısırıyor, kafasını
kaldırıyor gösteri köpeği gibi ilerliyor seni de sürüklüyor. Güdülmüş gibi olmak
bu olsa gerek. Offf bunu söylemeden duramayacağım şimdiden özür dilerim.
'Ava giden avlanır'. Kendimden de utanıyorum, bana bunları alıştıran Murat'a da.



-Enerjiyi yerle bir eden soru: 'Yumurta mı tavuktan?, tavuk mu yumurtadan?'. Yazıktır.
Bir ortaokullunun da zihni bu kadar karıştırmaz ki. Adam sivilcelerini mi düşünsün ,
sayfaları yapışmaya yüz tutmuş Hustler dergisine mi yansın.



-Sevgili pornoyla ilk kez internette tanışanlar; sizler asla ve asla arkadaşınıza ödünç verdiğiniz
derginizin sayfalarının yapışıp yapışmayacağını düşünmeyeceksiniz. Bunu dğşündürecek yazılı
görselli mecmua kalmadı. Bulvar bile kapatılmışken nerde Penthouse, nerde Hustler, nerde SuperStart!.



-''Pornodan uzak duran, kendinden uzaklaşır.''. Offf bu sözün ünlü bir düşünür tarafından
söylendiğini hayal ettim şimdi. Hatta yanına koftiden Albert Einstein yazasım geldi. Sonra
aklıma Google geldi. Meraklısı var, araştıranı var nemelazımcı oldum. Söz bana ait. Sevin,
koruyun, yayın hatta print alıp buzluğun üstüne asın.



-Alternatif, faydalı hediye mi arıyorsunuz?. Doğru yerdesiniz, çözüm bende. Yine test ettim,
yine onayladım. Sevdiğinize sevenlerinize buzluk süsü alın. Acaip seviniyorlar zaar. Öyle böyle
değil. Veya zayıf olduğunu düşündüğünüz hediyenizin yanına bir adet elleri kolları sallanan
kedicikli buzluk süsü alın. Bakın buzdolabı demiyorum. Buzdolabı süsü sanki pek samimi değil gibi,
buzluk için alırsanız anne için de uygun olur, sevgili için de, arkadaş için de. Demedi deme.



-İnsanlık şöyle kötü, böyle kötü diyorum da bazen öyle güzel bişey oluyor ki. Yaşasın
insanlık organizasyonu diyesim geliyor. Misal az önce Doğuş ila Vasfi dost geldi. Bir tabak
çakulatlı keyik getirdi. Of ki ne of.. İçinden müthiş çakulatlar taşan mükemmel bişey. Bir de
şöyle dinleyin.



-İçi sıcak çikolatayla terbiye edilmiş, ıslatılmış yer yer kızartılmış çikolata veritabanlı pasta.
Şşş o değil de ben yemek yazarı olsam. Gecede bir restaurant gezsem, beleş yemek yermiyim
acaba?.



-Değerli okur inan ki bunu düşünüyorum şu an. Oğlum her gece bedava sufle yediğini
düşünsene. Karar vermek , yapmanın yarısı şeyi icat olduydu 90ların sonunda. Cümle alem
duysun hergece sufle yemeye and içtim!.



-Haa birde önümüzdeki 10 yıl içinde bir adet mülayim kendi halinde audi r8 istiyorum.
Bakalım o beni isteyecek mi?. Ben r8 olsam isterdim. Düşün ki adamın biri günde 10 defa
benim üstün nitelikli özelliklerimi anlatacak daha ne olsun.
-Sevgili r8 nasılsın?.
-Saol abi.
-Gövdenin ortasına yerleştirilmiş yüksek devirli V8 makinen bugün nasıl?
-Hamdolsun abi.
-Hadi gel dereboyuna gidelim. Orada bir tanıdık görürsek ASF kafes
sisteminin çift üçgen kollu süspansiyonunu nasıl güçlendirdiğini anlatırız.
-Tamam abi, hemen!.




-Tek rakibim maykıl nayıt ve kara şimşek!. Ahaaa, şimdi aklıma geldi. Duyduk duymadık demeyin,
arabasının önünde kara şimşek ışığı olan birini tanıyorsanız lütfen bana haber verin. Uzun zamandır
kara şimşek ışıklı birini görmedim. İçimde bir hüzün, bir burukluk.




-Kara şimşekli maykıl nayıtların sonunu tabanı florasan lambalı XL modifiyeli arabalar bitirdi. O nasıl
bir formattır öyle yahu. Şaşkınlığımı üzerimden attığımda dedim ki, heralde yere birşey düşürdüğünde
bunu yakıyorlar zaar. Düşünsenize arabınızın altında şimşek mavisi bir florasan heryeri aydınlatıyor.
Arabanın altı sanki bir disko, arabanın altı Turist Ömer Uzay Yolu, arabanın altı öte dünya.




-O değilde gezegenler içerisinde sende en çok Satürn'ü seviyorsun değil mi?. Halkalarıyla seni büyülüyor.
Tam bir öteki dünya simgesi. Panayırdaki uçacıkların ortasında da da var ya bunun binbir ışıklısı. Tozuna
toprağına rağmen sırf o Saturn'ü orada görmek için bile panayıra gitmişliğim vardır. Çek sandelyeyi
otur uçacıkların karşısına, izle Satürn'ü dur. Sanırım mutluluk değerlerimi yükseltmeliyim.



-Vazgeçtim, ne diye yükselteyim oğlum. Böyle güzel. Ottan b.ktan mutlu olun. Böylesi hem
daha ekonomik, hem daha eziyetsiz.




-Güzeller içinden bir Saturn'ü seçtim, kalbimi ben sana verdim!.



-Powertürk'teki Pop Favori beni çok heyecanlandırıyor. Futbola heyecan duyanları şimdi daha iyi anlar oldum.
Programda 3 adet aday şarkı var, izleyenler sms ile oy atıyor, en çok oy alan kazanıyor ve onun klibi gösteriliyor.
Geçen hafta kıran kırana Duman ve Gülben Ergen yarışı vardı. Neyse ki, Duman kazandı. Ey dost, Gülben Ergen
kazansaydı ne kadar mutsuz olurdum bilir misin?.



-Deliler delisi Yıldız Tilbe, 25 şarkılık bir albüm yapmış. 20 şarkı eskilerden, 5 şarkı yenilerden. Albümün çıkış şarkısı
Erkin Koray'ın 'Anma Arkadaş'ı. Deli kadın o nasıl bir yorumdur öyle. Tebrik eder, siz değerli arkadaşları orjinal
CD almaya davet ederim.


-Yahu önce MP3'ün indir, hak ettiğini düşünürsen git al orjinal Cdsini.



-Dergi poşetini açarken sıkılıyorum , fakat Cd lerde beni heyecan basıyor. Hem dergilerde poşet olmasın,
beleşciler de mutlu olsun. Bende sağlam beleşciyim ne yalan söyleyim. İyi ki de öyleyim. Lombak olsun,
Uykusuz olsun bunlar kesin alınır fakat bazı açıkgöz teknoloji dergileri sinirimi oynatıyor. LG COOKIE ürün incelemesi
yazıyor, alıyorum bakıyorum. Telefonun resmini koymuş, yanına da ürünün web sitesinden tanıtımını kopyalamış
yapıştırmış. Kardeşim inceleme ayrı, arakçı tanıtım ayrı. Kolay mı kazanılıyor KKTC fiyatı olan 7 TL. Lütfen,
bizi adamına göre beleşçiliğe itmeyin.



-Parasız olduğumda gördüğüm ev dekorasyon dergileri içimi bürküyor. Sanada olmuyor mu ey dost.
İç bürkülmesi ne ki?.



-Yazının sonunun başlıkta kullanıldığı yazılar genelde tırt olur ama lütfen sayın okur. Beni bu zevkten mahrum
etme. Bürkük çok hoşuma gitti.
-Nasılsın aşkım?.
-........
-Kendini nasıl hissediyorsun?
-Bürkük!.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder