11 Ekim 2010 Pazartesi

ağustos2010

BUKET

-Hava hafiften nefes alınabilir duruma gelince içimde bir kıpırtı bir kıpırtı. Ağaçlara, gökyüzüne haykırıp bir şey anlatmak gibi bir derdim yok. Benim derdim kendimle de değil. Ben istiyorum ki ; 2 beden büyük bir kazak giyeyim, o kazağın kolları parmak uçlarıma kadar gelsin, mevsimden etkilenebilecek hassas bir sevgilim olsun. Odanın köşesinde dizlerimi kendime çekeyim bu kazakla böyle hüzünlü hüzünlü bakayım hiç konuşmayayım. Sevgilim sorsun bana neyim var diye?. ‘Hiç’ diyip uzaklara bakmayı isterdim. Zorlaya zorlaya gözlerimden 1-2 damla yaş akıtmak isterdim. O üstüme düştükçe , aynen  devam etmeyi isterdim. Ben isterdim ki, onun bu hassas dönemdeki ruh halini biraz daha bozayım. Kazağın hüzünlü büyüsünde kaybolalım isterdim. Bir de elektrikler kesilse ya o gece.




-Gökhan Özen veya benzeri bir POP albüm kapağından sonra oluşan psikolojimin ürünü minik öykümüzü okudunuz. Evde denemeyiniz, yan etkisi vardır; Yalnızlık.




-Google’a ‘yalnızlık nedir?’ diye sordum. ‘Yalnızlık bir duygu ve ruh halidir. Sevgiden yoksunluktur. Modern aklın zindanı, ilkel aklın özgürlüğüdür.’ dedi. Kaynak site olarak hatunca.com’u gösterdi.  Hayat bazen yalnızlığı ararken hatuncaya rastlamaktır.Hatunca; yalnızlığın tek ilacı, derdinizin dermanı!.






-İzmir bergama ya baraj yapılacakmış. Tarkan’da demiş ki, orda antik kent Allianoi antik kendi var, sular altında kalır. Orman Bakanı ne demiş sizce; ‘Orası 'Allianoi' değil. 'Allianoi' diye bir yer o kişinin uydurduğu bir kelimedir, bunu ben ispat ettim. Sanatçı arkadaş sanatıyla ilgilensin, herkesin bir ihtisası vardır. Herkes bilmediği bir konuya burnunu sokarsa çok yanlış olur". Uzun zamandır bu kadar düz bir mantığa rastlamadım. Sen marangozsan sadeece işinden konuş, sen şarkıcıysan sadece şarkı söyle. Derdim antik kent-baraj olayından çok susturma mantığı. Hem düz, hem ben bilirimci, hem yasakcı. Bir alana Üç Bedava!.





-Sonu şakalaşmayla biten, Los encılıs polisinin tüm şehri büyük bir felaketten kurtardığı filmler gibi bir hayatım olsun 1 haftalığına. Her sabah donut ile birlikte kahve içmekten kendimi kaybedeceğimden 1 hafta yeter. Bir de  film sonuna giren esprilerin kötülüklerini test ettikelri bir gizli labaratuarları mı var acaba. Hem kötü, hem gülüyorlar, hem kamera uzaklaşıyor, hem de eski felaket yerini izleyebiliyoruz. Tanrım sana şükürler olsun, bütün bir şehri etkisi altına alması muhtemel volkan patlamasını bir parça demir ve 5-10 ton su ile engelleyen LOS ENCILIS polisi görevde.





-Sevgili market sahipleri alışveriş yapmak için marketinize geliyoruz ama bazen o kadar kötü CD ler takıyorsunuz ki. Arabayı doldurup doldurup bırakasım var ödemeden. Alışveriş hissini artıran şarkılar var?. Bunu da ben öğretmeyim size.




-Kulak masajıyla bütün ağrılarımızı dindirebileceğimizin müjdesini veren Forward mail aldım. Denemesi bedava, kulak kızarıklığı daha bedava geldi. Aferim bana.



-Bedava denemeyi severim. Bedavadan korkarım. Yıllar yıllar önce yemeli-içmeli bir düğünde 6 adet döner yiyip ambulansla hastaneye kaldırılan kadın gördüm de belki ondandır.


-Yemeli-içmeli  düğünlerin, sünnetlerin sonu geldiği gün kutuplaşmamız  başladı ey halkım.


-Hayatımda duyduğum ilk Modern kız ismi ‘Buket’dir. Acayip aklım karışmıştı. Ayşe değil, Fatma değil, Hatice değil; Buket. Yani nenesinin adını almayan bir torun. Üstelik evleri de nenelerinin evleriyle bitişikti. Kadın kendi adı torununa verilmediğinden içerlemiştir diye ben üzülmüştüm. Bu marazi hallerim zaman içinde kaybolmasaydı, dünya gerçekten çekilmez olurdu tahminimce.


-Buketten sonra Ebru’yu duydum, sonra Seda ve sonrasını takip edemedim. Hızla gelişen ve büyüyen bir sektör bu modern isim sektörü.


-Bazı adamı sevememek için gerçekten çok sebep var. Bak Hakan Peker’e dünya yakışıklısı havaları, tekdüze şarkı söylemesi yanında kötü sesi ile yeterince sevmiyordum. Fakat o bunu daha da ileriye taşıdı. ‘Ajda Pekkan kedi köpekler için sahne alıyor ama sanatçılar için yapılan konsere gelmiyor'. Hayvanları 'bile' sınıfına sokmaktan hiç çekinmeyenlerin sayısı gün geçtikçe azalıyor sayın Peker. Modası geçmiş fikirleriniz ve dansınız ve şarkılarınız ve bütününüz artık -di li geçmiş zaman.



halil AĞA
cypaibo@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder