BENCE BİRAZ KENDİNE ZAMAN AYIRMALISIN
-Yıllardır söylenen bazı sözler vardır. Onlar hep söylenir ama bir türlü kafanda canlandıramazsın. Tanımlandırma falan beni sıkar, söyler geçerim diyebilirsin. Ama , ‘Yeyip, içip, s.çmak’ dedikten sonra dur ve düşün. Bu üçünü ayni platformda yapan bir şahsiyeti hayal edebildin mi?. Üçünü sırasıyla yapan insan evladına bugüne kadar ben rastgelmemiştim. Ta ki, geçen haftalarda ülkemizde faliyet gösteren bir hırsızın gazetelere yansıyan ‘Event’ini okuyana kadar. Rock festivali yok, lunapark yok, değişik aktiviteler yok. Varsa yoksa hırsızlık. Bi tabii eventtts diye adlandırmalıyız değil mi?. Evet. Hırsızımız eve giriyor, 2 teneke kola içiyor, ardından 2 adet çikolata yiyor ve 1 adet su içiyor. Evden çıkıyor, evin önüne gelip afedersiniz ama s.çıyor. Benim kahramanımsın ey hırsız, en azından yeyip-içip-s.çmanın yalan olmadığını ispatladın cümle aleme. 20 sene önce kapılarımız kilitsiz denize giderdik evladım biz, sayenizde korkar olduk. Microsoft işletim sistemleri kadar güvenlik takıntımız oldu. Emin misin?, yapayım mı?, Şifre lazım, Şifre gir, Firewall..Ne yaptıysak olmadı Microsoft gibi. En az onlar kadar güvenliksisiz sizlere karşı. Hoşgeldin ey Hırsız, gel ye-iç-s.ç!.
-Bir kısım özgür ruhlu arkadaşlarınızın ilişkiye başlayan yeni birine yaptıklarını biliyor musunuz?. Bilmiyorsanız, demek henüz yalnızsınız. Bir sevgiliniz olsun o zaman ‘özgür’ e bakın siz. Özgür sizi kompleksten, bunalıma, baskıdan, dırdıra müthiş bir geziye çıkaracaktır. Bence sevgilin senin özgürce gezmeni kısıtlıyor. Diskoya neden gelmiyorsun?. Her sevgilisi olan senin gibi eve kapanmıyor. Bence X çok kıskanç. Eskisi gibi değilsin?. Eskiden ne çok eğlenirdik, şimdi kasıyorsun?. Özgürlükçü arkadaşların kalıp cümlelerinden bir kısmını okudunuz. Ne yakınızda olsun, ne arada. Direk olarak uzaklaşın, kafanız-ilişkiniz rahatlasın.
-Umut verici yeni birini dinlemeyeli uzun zaman olmuştu. Ramadan’ın ‘Hazır Mısın?’
albümü synth.pop-elektronik arasında ama kesinlikle ara bir albüm değil. Tavsiye edilir.
-Dikmen çöplüğü oturum açtı.
-Taşkınköy tarafları çirkefli çok kokulu, yer yer bayıltacak derecede etkili.
-Gidişat offline.
-Evinde kişisel gelişim kitabı eksik olmayan arkadaşım var. Eksik olmayan diyorum zira diğer kitaplar değişmiyor her gittiğimde farklı bir kişisel geliştirici görüyorum. Bir sonraki gittiğimde eski kişisel geliştirici kitap yerinde yok. Neden kendi kendine kanatlanıp başkalarını geliştirmeye gitti de ondan. Şaka, şaka ödünç kitap olarak hayatını sürdürüyorlar. 300 sayfaya yakın bir kitap, sıfırdan başlangıç falan filan. Rastgele bir sayfa seçtim. Kadın, bilgisayar yüzünden kocasıyla tartışır olmuş. Çünkü, bilgisayarı hem eski hem de sık sık bozuluyormuş. Bir gün eve gelmiş, kocasıyla oğlu ‘Bil bakalım sana ne aldık?’ demiş. Kadın çığlık atmış ve ‘yoksa yeni bir bilgisayar mı?’ demiş. Evet diye haykırmış çocukla babası. Bu arada haykırmak sadece yabancılara özgü birşey gibi değil mi?. Neyse, babayla oğlu ‘Markasını tahmin et’ demişler. Sony, HP, Dell, Compaq.. kadın hepsini saymış ama hiçbiri değilmiş. ‘Apple’ diye haykırmış(yine) babayla oğul. Kadının dizinin bağı çözülmüş (bunu ben attım). Zira Apple dan bahsetmek onların bütçesi için imkansızmış. Müslüman evinde domuz eti yemek kadar imkansızmış hemde. Ve nasıl olmuş bu Apple işi?. Kadın hergece yatmadan Apple için zihniyle sinyal yolluyormuş kocasına. Vay anasını. Resmen kocaları batırma operasyonu. Demek ki neymiş?. birinin kişiseli gelişirken, diğeri batacakmış. Güle güle, gezici kişisel geliştirici. Güle güle, yeni başlangıçların , kolpa yön göstericisi.
-’Taklitler Aslını Yüceltir’ şeyi de yavaş yavaş yalan oldu. Jennifer Lopez’in menejeri iptal olan konserden dolayı araştırma yapmak için Kıbrıs’a gelmiş. Ziynet Sali ile tanışmış ve ‘Lopez’den daha güzel ve doğalsın. seninle çalışmak istiyoruz.’ demiş. Teklifi kabul eden Sali yurtdışında albüm çıkaracakmış. Eğer haber doğruysa önce sözüm menejere. Lopez bayrağını nesilden nesile geçmesi gibi uçuk bir fanteziniz var sanırım. Yanlış yoldasınız ey menejer. Adı geçtikten sonra, 2 sn. içinde popo düşünülmesi sadece porno yıldızlarına özgün olmalı. Müziği rahat bırakın. Ve Ziynet Sali, tebrikler. Yıllarca Lopez’e benzemek için didindiniz, durdunuz. Bravo, en sonunda becerdiniz. Ben buna azim derim, hırs derim, plan derim. Menejeri de buldunuz. Ve üçüncü sözüm Ziynet Sali ve Menejer hariç tüm dünya insanlığına; YANDIK!.
-Zorla bela aramaya inanıyorum ve bunu sık sık gerçekleştiriyorum. Sabaha yakın gelen bir YILMAZ MORGÜL iletisi; ‘ Tv yapımcıları proğram yapmam için baskı yapıyorlar.Gece talk show dan sabah proğramına bugün de yarışma formatı geldi.*****’. Twitter kapanmazsa daha çok offline olacak bu beyin. Helal sana YLMZMRGL.
-Kötü bir filmi sinemada izlediğimde paramı isteyesim geliyor. Tabii ki, sinema salonu işletmecisinden değil, filmin yapımcısından veya yönetmeninden. İnternetten sonra önce şarkıyı dinleyip ardından albümü satın alıyorum sorun yok. Ama benim daha büyük derdim var. ‘Aldığı kadar Un’u icat eden adamı evire çevire dövmek istiyorum. Zira bu bütün yemek kitaplarına sıçramış resmen. Kardeşim bu kitaba para veriyoruz. Otur yemekleri, tatlıları, kekleri teker teker yap. Kaç bardak un koyacağımı adam gibi yaz. Kopyalayıp, yapıştırmakla olmuyor bu işler. Sinirim bozuldu yine, aldığı kadar un’muş. Kitabın parasını, kullandığım malzemelerin parasını bir de psikolog parası istiyorum hepinizden.
Halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder