4 Ağustos 2010 Çarşamba
aralık2009
LÜTFEN ŞİMDİ OTURUN!
-Takvimin birinden ölesiye korkuyorum. Herşey geçen
yılbaşı yerel ve büyük bir firmanın 2010 masaüstü
takvimini bolca dağıtmasıyla başladı. Her ay için mağazanın
ürünlerinin tanıtımın olduğu bir masaüstü takvimi bu. Ocak,
Şubat derken ay ay ilerleyip Aralık ayına geldiğimde olan oldu.
Yılbaşı ağacının yanında düzgünlük timsali yapay sarışın bir anne,
elinde kırmızı bir hediye paketi ve koca koca puntolarla ::
LÜTFEN ŞİMDİ OTURUN!!!. Hemen şimdi Yılbaşı için alışveriş listenizi
oluşturun!. Ben böyle bir panik atak yaşamadım. İdeal anne, kafamıza
kafamıza yılbaşında hediye almanın önemini vurguluyor. Bunun
yanında kendisini iyi algılayabilmemiz için otur ve düşün diyor.
Takvimde ayna olduğu için 2009 boyunca kimsenin elinden takvimi
düşmedi. Kah diş arasında et kalmışmı diye bakıldı, kah gözenekler
incelenip ne kadar acayipmiş diye içten içten düşünüldü. Ben
takvimimi ilk günden benden uzak çalışan dostuma hediye,etdiysem
de fayda etmedi. Her yerde var. Aynasıyla ,yılbaşı ağacıyla,
hediye paketiyle, ideal annenin yapay sarışın saçlarının uç
kıvrımlarıyla o bir kült. Takvimdeki anne sanki beni zorla
piyano, satranç, tenis, matematik ve kolej hazırlık kurslarına
yazdıracak gibi hissediyorum. Benim için dua edin, 2010'u
masa takvimlerinden uzak bir dünyada geçirmek istiyorum.
-'9 mevsim beraberdik şimdi ayrıldık..Hem ıslandık, hem gülerdik
şimdi ne olduuu?..' İsmail YK kadını böyle seslenirken, YK boş durur
mu;'Olmuyorr...olmuyor..sensiz olmuyor..gidelim uzaklara, geri dönülmüyor..'.
Ne gamsız hayat kıskanıyorum vallahi.
-O değilde İsmail YK şarkılarındaki kadın nasıl bir format. Hep,
ayni ifadeyle mutlu oluyor, isyan ediyor, acı çekiyor. Bence gelecek,
nesli bu kadın temsil ediyor. Yeni nesil ne dersen robot nesli derim.
6 yaşından beri bunun hayalini kuruyorum ben. Robotların dünyayı ele
geçirdiği robot egemen devir. Sistematik.
-Gelecekten haber ver dilek taşı, geleceği bugünden yaşat İsmail YK
kadını...
-İsmail YK 'dan sonra Candan Erçetin diyor ve kendisinin bu Çarşamba
çıkardığı Kırık Kalpler Sokağındayla ilgili sizleri uyarıyorum. Çok canlar
yanacak. Kaliteli kaliteli acılar çekilecek.
-Şebnem Ferah'da 5 yılın ardından aramıza döndü diyor ve 14-17
yaş kız şarkılarından uzak durduğu için kendisine teşekkür ediyoruz.
Albüm iyi ama daha hazmedemedim, kritikler pek yakında.
-Yağmur yağdığında elektrikler kesildi diye sevinen güzel kalpli
insanların olduğu bir dünyada üzülmek niye?. Kesilsin, o zaman
yaşam alanlarımıza yıldırım düşmezmiş. İşte bunu düşenecek kadar
temiz kalmış birileri var ya dünyada, işte bu... Anladın sen.
-Bugünlerde bilgisayarıma format attırıp Windows 7'ye geçeceğim
için öyle mutlu oldum ki taktım mezdekeyi yutup'a oynadım
oynadım durdum. Eyvallah bunni re re re bunnire..
-Allah düşmanımın başına bile vermesin diyeceğim bir konu varsa
o da Vista'dır. Bu yazıyı yazmadan önce mouse'ı taktım algılayamadığı
aygıtı algılaması için yaklaşık 3 restart çekti ve ortalama 36 dakika
boyunca beni windowsu kurtar adle birşeye maruz bıraktı.
Seni allah kurtarsın Vista, gün yüzü görme.
-Fazla çikolatalı pasta yemiş bir insan evladı olarak öyle bir
cümle kurdum ki bugün, 'Bir ilişkinin kalıntıları uzerine , yeni bir ilişkinin
temeli atılamaz.' Anam dedim, kitap gibi konuşmuşum. Hemen
Google'a baktım daha önce biri kullanmış mı diye o yok bu varmış;
'Bir ilişkinin kalıntıları uzerine , yeni bir ilişkinin temeli atılmış.' kamu
borç senetleri gibi birşeyden bahsediyor. Çok şımarıp çok gururlandım.
Kitaplarının Önsözünden önceki sayfaya söz arayanlar buyrun kullanın,
lafımı ama bana da teşekkür edin. Ego diye birşey var değil mi?.
-Kötü hava şartlarında elektrik kesilmesine sevinenler kitlesinin
yıllardır değişmeyen mucizevi ürünleri GülSuyu ve Zivaniya.
Maaşını yarısına yakını cilt bakımına mı harcadın, yoksa karın
ağrısı için 3 çeşit ilaç mı aldın hepsi boş. Bir pambıcığa gülsuyu
goy, yüzünü temizle..Karnına zivanıya sür ve rahatla. İşte
hayatın güzel yanlarından bir bugle daha.
cypaibo@gmail.com
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder