4 Ağustos 2010 Çarşamba

ekim2009

                  WİLYIM
-Bu ara hayatımda ünlüler geçiti var resmen. Meşhur bir
dizi yıldızının katılacağı açılışa gittim. Amacım avrupayla
yarışıyor! tanıtımlı atarileri görmek. Tesis büyük ama
giremiyoruz. Önce açılış seromonisi olacak. Tesis sahibi çıktı,
kaç para harcadığını söyledi. Kaç aylık maaşım ettiğini
hesaplamaya başladım. Aklım karıştı, telefonun hesap
makinesiyle kaç ay çalışmam gerektiğini öğrendim, rahatladım.
Kaç ay diye merak etmeyin, çok ay. Daha sonra belediye
başkanı aldı mikrofonu. Sanırsın parti mitingi. Bir ara o kadar
kaptırdı ki Girne'yi dünyanın en iyi şehri ilan etti. Tam 
emin olamadım, yan tarafa sordum o da öyle anlamış. Tamamen
yabancılaşmış Girne'yi ne çok seven yerli politikacı varmış
meğer diyip vaaz dinlemeye devam ettim. O bitti, Talat'ı 
çağırdılar. Tam Talat kürsüye çıkarken dizi yıldızı mekana geldi.
Bir izdiham, alkış, çığlık.  Talat sesini duyurabilmek için sesini
yükselttikçe yükseltiyor. Konuşmayı dinleyen yok.
Mutluluk içinde zihnim hemen bir  Nekropsi şarkısı söylüyor
'Bu top seslerini mısırdaki sağır sultan bile duyuyor; baka bir sese
kulak verin!'. 
-Kelime yanlışlarını düzeltmem, dalga geçmem fakat belediye
başkanının miting modunda yatırımcalara; 'Girne'ye buz patenti
şart' diye 2 kere haykırınca ister istemez zevklendim. Patent!.
Belediye başkanı muhalafetteymişcesine miting modunda,
patent lisanslanacak ürün arayışında, paten çok uzaklardaymış.
-Atariler çok güzel. Açılış gecesi 4 Boyutlu oyuncağa sadece 
protokol alınsa da sinir olmadım. İntikamımı dizi oyuncusu almış,
bırak keyfimi süreyim deli gönül.
-Merak ettim, diziyi bu akşam ilk defa izlemeyi denedim. En gerilimli
filmden bile daha gerilimli çok dayanamadım. Allah izleyenlere
sabır ihsan eylesin. 
-'Hatalıysam ara..' diye başlayan uyarılar yeterince cinsken, geçenlerde
bir kamyonun arkasında DİKKAT TAŞ DÜŞEBİLİR uyarısı okudum.
Sağol, mersi. Güzel uyardın. Ha şimdi, ha birazdan. Psikopata bağlayıp
hemen arkasından kaçtım. Lafa bak. Biz işimizi yarım yapıyoruz, taşlar
her an düşebilir. Söyledik, bizden sorumluluk gitti gibi bir şey.
-Sanırım ben az önce bir uyarı levhasıyla kavga ettim!.
-Popüler uyarı; Hatalıysam Ara. Vahşi kaptitalist satıcı uyarı:Hatalıysa Ara.
-Bizimkiler dizisindeki sarışın anne Mine. Sen hayatımda gördüğüm ikinci
modern şey'din. Kocana arada sırada püfff yapman, çocukların dertleriyle
ilgilenmen, zengin olduğu için devamlı onarılmış gezinmen, fakire fukaraya
yüz vermemen, kaynanayla mesafeli olman..Hepsi hayatım için çok 
moderndi. Fakat senden daha önce modern bir şey görmüştüm.
National marka VHS videomuzun video kafası. Parıl parıl nikel gövdesi,
kenarlarındaki şeyciklerle tıpkı bir Satürn. Üstelik onu görebilmek için
kaset girişini kaldırmam gerekiyordu. Gizemli, yuvarlak ve modern. 
-Geçen hafta başlattığım özlü söz söyleyelim ama kim yayınlayacak
bölümüzün ikinci sözü geliyor efendim; 'When people is change, so life
quality is change'. Sabahın 7 buçuğunda girne kapısına arabayla girerken
aklıma geldi. Türkçe düşünüp, ingilizce yazdım. Adım wilyım olmadığı için
kimse kitabında ya da köşesinde bu söze yer vermeyecek. Ah bir
wilyım olsaydım dünyanın yarısı benimdi ha.
-Efendim, bir nesil 180 kasa C serisine makinesinin büyük geldiğini
iddia ederek veya bu iddialara kafa sallayarak geçti. Koskoca Mercedes
180 C'yi piyasaya sürmeden kaç kez test etti biliyormusun a gül yüzlüm.
E tabii o zaman hızlı internet yoktu ki girelim araştıralım. Dial-up ile
ya MIRC'den birini kandıracak kadar ya da 15 dakikada 1 adet porno
siteyi açacak hız vardı. Ne yapalım, yanına kar kaldı Mercedes'e laf
sokup ; hak gören adam. 
-Alışveriş yapılabilen internet sitelerinin Online Destek kısmına tıklayın.
Gözü pört açılmış, düzgün saçlı, gömlek-takım ve kablosuz kulaklıklı
kariyer kadınını görün. Hepsi birbirinin aynı. O kadar standart ki hayattan 
soğutucu bir etkisi var. Kariyer kadınından tiksin, git eve kapan depresyona gir.
Hayır aradığında da kıllı tüylü bir adamla konuşacaksın.
-Son olarak tüm dünya insanları olarak ayni anda Mustafa Sandal'ın artık
bar şapkası takmamasını istesek acaba bu gerçek olur mu?. Bence denemeye
değer. Misal 19 Ekim 2009 Pazartesi saat:11:47'de tüm dünya insanları olarak
bunu dileyelim. Evet, bunu başarabiliriz.
Halil Ağa    
cypaibo@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder