TOP 5
-Gelmiş geçmiş en paranoyak dönemimize hoş geldiniz. Festival gibi ortam var bugünlerde. Her tarafta bir felaket senaryosu. Zaten hava sıcak, üstüne üstlük bu daire kapanıyor, bu kurum satılıyor. Bazen zihnimi sorguluyorum, noluyoruz diye. Sonra aklıma kocaman kocaman jipler geliyor. Arsa satılıp alınan jipler. Sonra Uçaklar. Ceyran kaynağımız. Ya ben fazla polyannayım ki kolay kolay kabullenemiyorum, ya da evet paranoyak olduk. Pek yakında!.
-Ya da an itibariyle dünyanın en zengin 8.Başbakanı hedef yükseltmiş olabilir. İlk 5 mesela. İlk 5 ise hedef şanslıyız. İlk 3 te olabilir pekala.
-Geleceğimizi şekillendirenler karşısında inşallah-maaşallah muhabbetine sardım ya utanıyorum kendimden. Şekil değiştirici algılarınızla oynamayınız. Bırakın kalsın. Hiçbirşey kalmadığında derin bir nefes alacaksınız. Zaten boşluk en büyük mutluluk değil mi sayın kendim ve diğerleri.
-Hayat yolunda Yılmaz Morgül kafasına erişmek ve tamamen ters köşede çıldırmak da vardı. O yüzden herkes haline şükretsin. Sanat Güneşi veliahtlığından, ailenizin sanatçısına , magazin ağlaklığına ve en sonunda kendini kaslı zanneden orta yaş üzeri adam yanılgısına düşmüş. Zaten ‘Bahçevan ‘ şarkısındaki ‘‘Bahçevan geldi’’ sözünü yıllarca ‘’Bahçeye mal geldi’’ diye bildiğim için ara ara sinir olurum o da ayrı.
-Ben nasıl olur da Zeki Müren şarkısını yanlış bilirim ey kendim. ‘Dertli gönüllere giren, işte benim Zeki Müren...’ dinlesem sabaha kadar müstahakımdır. O da ne harika şarkıdır. Biraz gölgede kalmış gibidir ama ‘Yıllarca böyle bildiniz siz, Mesut Bahtiyar’dan şarkılar dinlediniz’ kısmında etkilenmeyecek ruh halim yok gibi.
-Esas ’Kendini Kaslı Hisseden Adam(K.K.H.A)’ ne kötüdür ha. Yaz girişinde hemen atletini giyer, kıllarını tertiplemeden ortama salınır. Varsa göster, yoksa da göster ama gözümüze sokma K.K.H.A. Göğüs dışarda, ifadesiz bakışlar, her an şınav çekecekmiş pozisyonunda!.
-Kadın versiyonu ise, ‘Kendini Oldukça Fit Hisseden Kadın(K.O.F.H.K)’. O ise 110 kiloya yakın ve daracık badicikler giyiyor. Kendi içinlerinde sadece üstünü dar geyenler ve üst-alt komple dar giyenler olarak ikiye ayrılır. Herkes istediğini giyer de . Ben bu özgüven karşısında bazen kilitleniyorum. Evet, kıyafetlerin her an yırtılacak gibi sayın K.O.F.H.K. Lütfen.
-Mucizelere inanmak resmen beni hayata bağlıyor. Bazen insan kendini bile çekemiyor, dahası kendine sıkılıyor. Böyle de bir özelliğimiz olmasına rağmen diğer insan ya da insanlarla görüşebilmek müthiş bir özellik bence. Bunu düşündüm durdum hafta boyunca. Düşün, 1 tane ,5 tane, 100 tane, 1000lerce. Yürüyor, konuşuyor, fikir empoze etmeye çalışıyor, ağlıyor falan. Ve dahası küsebiliyor. Yabancılaşım imgesi.
-’İmge’ kelimesinin altın çağı kesinlikle 90’lardı. Hatta diğer yıllarda kullanılan ‘imge’ kelimesinin adetini toplasan 90lardaki sayının yarısını bulmaz. O derece, kasmışız bir zamanlar.
-Kendinden sıkılmak dedim de aklıma geldi, ‘Herşeyden kaçabilirsin ama kendinden asla’ erken unutuldu popüler piyasada. Üstüne gidilse, Ferhat Göçer bundan şarkı da yapardı. Ağlaya ağlaya bir hal olurduk. belki şehre bir kuş gelir, masal olur buralar ey Ferhat. Bak, bize masal diyarı olduk. Hiçbirşeyimiz kalmayınca tam masal olucaz evladım.
-İnsan’dan başka hareket edebilen her canlıdan korkan ve tiksinen adam gördüm. Kedi, köpek, kuş, hamster hepsinin yok olması için dua ediyordu. Bir ev düşündüm; 3 ay boyunca bulaşık yıkanmadığı, çamaşırların kirli olduğu ve hiç temizlik yapılmamış hissi veren bir ev.. Ve benim o evi temizlemeye hiç niyetim yoktu. Güldüm geçtim canlı sevmez abimize
-Gerçekten ürkütücü ve rahatsız edici bilinmedik bir müzikle insanları korkutmak istermisiniz?.
O zaman çağır arkadaşlarını eve, elektrik kesildi numarası çek, fark edemeyecekleri bir kaynaktan dinlet Plastikmen’den ‘Closer’ albümünü. Korksun ahali. Albümü grooveshark.com dan ücretsiz bulabilirsin.
-Fark edemeyecekleri bir kaynak derken tamamen artislik yapmaktı amacım. Ne kaynağı olacak ki ne. Radyo, telefon falan filan. Hayalimdeki havada uçan müzikçalarlar veya duvar içine gizlenmiş düşünce gücüyle müzik çalabilen mekanizmalar henüz üretilmedi.
-Düşüncelerimle, realitem uymuyor efendim. Hele bu günlerde hiç uymuyor. Sevgiler.
Halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder