4 Ağustos 2010 Çarşamba

eylül2009

                 MAVİ GÜL
-Benim gibi tüm şarkı söyleyemeyenler adına gecenin bir
yarısı sevindim. Popstar elemelerinde sevgili Deniz Seki
sesini anlamsı bir duyargalıkla incelterek 'Ne yaparsan
yap ama sakın şarkı söyleme. Şarkı söylemek kutsaldır.
LÜTFEEEAN' diye Ajdar'a çemkirmiş vakti zamanında.
Gönüllerin popstarı Ajdar Youtube da 20 milyon
izlenmiş, Deniz Seki 1 milyonu zor bolmuş. Ha zaten
abidikler, firdevsler zaten piyasada yok. Demek ki neymiş
önemli olan niyetmiş. Bunlar iki defa korodan kovulmuş 
bir adamın tarafsız yorumlarıdır efendim.
-Bu kutsallık lafını ota .oka yapıştırma hastalığı da Savaş
Ay ve A Takımı dönemine rastlar ha. Kime göre, neye göre?
-Abidik!.
-Hevesimi alamıyorum ve konuya devam ediyorum. Bet 
seslilere de şans tanıyın. Bizlerde şarkı söylemek ve
beğenilmese de sesine tahammül edilebilir olmak istiyoruz.
Misal sevgili Banu Alkan'ın 'Mavi Gül' adlı eserini çığıra çığıra
evde geziniyorken söylerken, susmazsam cep telefonumu aşağı atmak 
isteyen arkadaşlarım mevcut. Ne Banu'dan vazgeçerim ne
de cep telefonumdan diyerek sustum. Ama gönlüm sustu mu?.
Hayır: 'İçimde kaldı ılık nefesin / Sen oldun hep hefesim  / Saklı
bir sevdadan geçen Mavi Gül'e benzeyen gözlerin...' Mavi Gül
Söz-Müzik:Banu Alkan.
-Bir zamanlar etrafında 'Katilden Popstar olur mu?' temalı
tartışma yapan kaç kişi vardı?. Bu istatistiği yapmak zorundasın.
Zira bunu yapan  'Yaprak Dökümü' ile günde ortalama 20-30 
dakika meşgul oluyor. Bu sürenin yarısını hayaller oluştururken,
az bir miktarını mekanlardaki eşyalar süslerken, geriye kalan 
dakikaları oğlanla kızın aşkı dolduruyor. Dizi değişse de yüzdelikler
genelde ayni.
-Dizi mevsimi geldiği için kara kara düşünen evli adam gördüm.
Yazık. Karısını aldığında böyle değilmiş diye de ekledi.
-Sarhoş Cemil'in sepetine sahip olmak kadar çok az şeye 
özenmişimdir hayatta. 
-Facebook kullanmayan birini gördüğümde yalnız olmadığımı
anlıyor ve seviniyorum. Hele hele futboldan hiç hoşlanmayan
bir hemcinsinsimi gördüğümde daha da mutlu oluyor kendimi
adeta halkla bütünleşik hissediyorum. Feyisbuk'un Microsoft
tarafından satın alınmasını ve Microsoft'un meşhur becerisizlik
politikalarıyla feyisbuku batırmasını istiyorum. Bu hissettiğim
duyguyu 10-12 sene önce Televole programlarındaki mankenler 
ve türkücüler için de hissetmiştim. Ha pişman mıyım?. Evet.
Çıplak vücutlarını sarı-kırmızı boyayan rus kızlarının geliyor yavırın
kızı eşliğinde oynamalarını elbet de özlüyorum. Eşine az rastlanır
absürdlükle dolu lahmacun esaslı günlerdi. Ama feysbuk batsın.
-Az önce sarhoş cemil'in sepeti konusunda yalan söyledim.O
kadar çok nesne arzuladım ki zaten hiç yoktular. Çok pahalı
o açıdan.
-Esmerim biçim biçim şarkısını duyar duymaz oynamayacak
olan adamdan biraz çekin. Le, le  sakine de fena değil ama
Esmerim ayrı bir şey. 
-Bugüne kadar eser miktarda CNBC-E modeli kadın gördüm.
Cosmopolitan havaları, minimalizm içindeki arabesk yanları,
zevk almadıkları halde edindikçe edindikleri hobileri
ve kariyer hırsından beyazlanmış gömleklerinden onları
çok kolay ayırt edebiliyordum. Fakat yeni keşfettiğim 
CNBC-E kadını hepsinden çok farklı. Resmen sadece CNBC-E
gündüz kuşağı. Müşterisiyle bey-li,hanım-lı çok eskiden tanırmış
gibi konuşup yeri geldiğinde ayar veren kadın. Ağzından bir abi, 
ya da apla çıkmaz sırf bey, sırf hanım, sırf kapital. O kadar hızlı,
ruhsuz ve şirket konuşuyordu ki ürktüm. Sevgili CNBC-E gündüz
kuşağı kadını, umarım bir daha seni buralarda görmem. Geldiğin
yere geri dönsen, buralar babutsalar diyarı, buralar aşklar diyarı.
(Son kelimeler mevsimsler hazırlık amaçlı yazılmış olup,
herhangi bir mesuliyet kabul edilmemektedir)
halil AĞA
cypaibo@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder