SERİ KATİL HİKAYELERİ
-Yıllar yıllar önce bir Blue Jean vardı, bir de onun çıkartmaları.
Adını sanını bilmediğimiz bir sürü saçaklı adamın çıkartmalarını
oraya buraya yapıştırıyor, çılgınca eğleniyorduk. Günlerden
bir gün işte o dergi esprili çıkartma mahiyetinde bir Kıbrıs haritası
çıkartması verdi. Ve çıkartmanın altına espriyi patlattı:'Bu bir
Kıbrıs Çıkartmasıdır'. Birileri ne çok meraklıymış çıkartma yapmaya
derken yıllar geçer ve olay BRT Magazin'e döner. 3 Ekim Tarkan
konseri için 'Tarkan 70 kişilik ekibiyle Kıbrıs'a Çıkartma yapmaya
hazırlanıyor!'. Sevgili BRT zihniyeti ne çok meraklısınız çıkartma
yaptırmaya. Sakin olun, derin nefes alın. Tarkan'dan tiksindireceksiniz
o olacak. İlle birileri çıkaracak diyerekten erotiksel espri yaptırıyorsunuz
zihin altıma. Lütfen.
-Geleneksel okul grevleri ne zaman başlıyor?. Sabah trafiğinin
rahatlaması başka türlü olacak gibi değil.
-Esprili çıkartmada 'Takma Kafana Tokadan Başka'dan kralını tanımam.
-Sabah delileri kısmında yine sabah 7'si. Yine yüksek müzik. Mercedes
Benz B 200 Elegance ve Çav Bella dinleyen amca ;
Kapitalizm ve Sosyalizm karmaşası temalı birşeyler yazma hissi
hissettirdin bana. Lakin Converse ile komünist gazetesi satan genci
gördüğüm gün anlamıştım yenilginin zaferini yaşadığımızı....(Nokta
sayısı ile marazi isyankar eşdeğer doğrultudadır).
-Kış geliyor. İnsanları ürkütecek seri katil hikayeleriniz hazır mı?.
Yoksa siz halen ürkütmenin tadını bilmiyor musunuz?.
-Feysbuktaki arkadaş sayısının fazlasıyla övünen birini daha gördüm.
Ne kadar kalabalıksan o kadar yalnızsın dedim. Gözaltlarını büzüştüre
büzüştüre güldü. Sanırım anlamadı.
-Klasik Arko yağlı krem(yeşil tüp) ve klasik Nivea krem (mavi kavanoz)
haricinde herhangi bir krem eline sürüyorsan ve erkeksen garip bakışlara
mağruz kalıyorsun. Eğer erkeksen ya Arko yağlı, ya da Nivea mavi.
Bunların dışındaysan hazırlan Metroseksüel muhabbeti kapıda!.
-Özlem Tekin 'im nerede diye gogıl'a sorayım dedim. Gogıl ise,
bana Bolu'daki gelinlikçi Özlem Tekin ile yerel sitelerden birinin
gerçekleştirdiği abiyeli, gelinlikli, türbanlı bir haber getirdi. Özlem Tekin
var, Özlem Tekin var dedim. Gerçi bende başka bir Halil AĞA ile
tanıştım. Birbirimizi 40 yıldır tanıyor gibiydik. Başbaşa meyhaneye
gitsek birbirimize bütün gece boyunca 'Seni bana sordular' ana fikirli
muhabbetlerle dolduracak gibiydik. Garip.
-Bazi insan modelleri var. Bunlar son yıllarda daha da arttı. Kısaca
'Müdür Nerde!' modeli insanlar. Bunların herhangi bir şirketle veya
kurumla sorunu olsun ilk seferden müdürü ararlar. Yetkili, sorumlu dinlemez.
Evrim geçirip 'Buranın sahibi kim?' moduna geçerler. Bir üst
Level'e çıktıklarında, içinizdeki seri katil genlerini beslemek istersiniz.
Durmayın, besleyin.
-Bayram gelmeden bir eğitim kurumundan otomatik bayram maili
geldi. O kadar mutsuz oldum ki, bu kadar olur. Eş, dosttan önce
ruhsuz şirket mailleriyle karşılaşmak çok feci. Sevgili dünya şirketleri, ne
bayramımı ne de yeni yılımı kutlayın. Hele hele cep telefonları
operatörleri ayrı cins. Bayramım en içten dilekleriyle kutlu olsunmuş.
Geleceksen elin boş gelme. Gelirsen tüm gün bedava konuşmayla gel, bedava
SMS ile gel.
-İsmine benzeyen sanatçılarla iş yapan markalardan hep uzak durmuşumdur.
Hepsi grubunun adı başka bişey olsaydı, Pepsi yıldızı olur muydu?.
Arzum Onan ve Arzum ev aletleri ayrı olay. Arzum Onan mutfakta robotuyla
harikalar yaratıyormuş. Off İçim karardı. Mehmet Aslantuğ mutfağa girmiş,
karıcığım yine neler yapıyorsun demiş tüm sevecenliğiyle. Hemen yemeklere
parmak batırıp yalamaya başlamış. Arzum durur mu, vurmuş Mehmet'in eline.
Mehmet iki elini havaya kaldırmış, göz kırparak odadan çıkmış. Arzum
dayanamamış. Gel demiş kocasına. Yemek hazır olmamış ama olduğu kadar
vermiş kocasına. İkisi birlikte gülerekten hayatlarına devam etmişler.
-İşte böyle böyle seri katil hikayeleri oluşturabilirsiniz. Pratik ve kullanışlı.
-Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten
samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi Bayramlar.
-Bu ve benzeri bir bayram mesajı eğer sana gelirse ki gelecek mutlu ol.
Anlamını düşünmeden atılan SMS o kadar samimidir ki. Önemli olan düşünmekli
konuşmaların geçtiği, beğenilmeyen hediyelerin var olduğu ortamların cep
telefonu versiyonudur bu SMS.
-Adamın biri telefonda o kadar çok konuşuyormuş ki, telefonu çalmadan 1-2
saniye önce başı sızılarmış. Korktum. Artık hep handsfree ile konuşmaya başladım.
En lezzetli dedikodular artık yüze yüze olacak. Lezzetli mi dedim. Özür dilerim.
-Toplamda 3 adet markadan bahsettiğim yazımda sosyalizm ve kapitalizm
muhabbeti için de özür dilerim. Canınız sıkılırsa mail atın, size de özür dileyim.
Her türlü özür itinayla dilenir.
Halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder