HAYAT BOŞ // EĞLEN COŞ
-Bayram'ın en güzel yanı bayramlık urubalar mı?
Ya da küsüşüklerin barışması mı kardeşlerim?
Hepsi yalan! bayram dedin mi bir ateş kırmızısı
elbise gelir aklıma sonra Nurhan Damcıoğlu!. Ne zaman
adını duysam anlarım ki bayram gelmiş, bugün
yemişin haddi hesabı yok!.
-Doğuş dost hatırlattı da bende yaymak istedim. Belli
başlı meslek çalışanların kendi orjinal kokuları var.
Mekandan ziyade adama yapışmış birşey bu. Misal
pambık yemişci adamın kokusu, karpuzcu kokusu
gibin. Elin adamının kokusundan bize ne demeyin.
Bayramlık paralarınız ile pambık şeker alabilirsiniz
misal. Bayram yerine gidin, çul çaputtan pamuk yemişçiyi
göremezsiniz, ancak kokudan bulabilirsiniz. Zira ben her
gittiğimde biraz daha çaput görüyorum oralarda.
-Ve kansorojen boya içeren tüm çaputlar bir gün birleşir
ve dünyayı ele geçirir...Domuz gribini arar olurmuş dünya
insanlığı. Akıllı eşyaların yer aldığı bir dünya görene dek
yaşamaya devam. Bu arada sahte malda zirve; NOKNA
marka duvar saati gördüm. Telefon şeklinde felan. Yıllar önce
SONY televizyon aldım diye beni deli eden amcam gibi.
Bir baktım SONYA. Amca dedim bu SONYA yani sahte.
Satıcı bu SONY'nin gelişmiş versiyonu demiş, amcam
inanmış. Çocuk aklımla çok gülmüştüm. Şimdi üzüldüm
amcama, adama kızdım. İşte çocukluk bu yüzden şahane.
Bir buzağı kadar saf ve temizsin. Az düşünce, bol eğlence.
-Çok çok kitap okuyup beyni karışmış adamdan da korkarım.
Saldırgan ve eğlencesiz oluyorlar. Eğlence neyse de saldırganlıkları
çok acayip.
-Öte yandan Einstein demiş ki, atomu milyon parçaya ayırayım
ama cahille uğraşmayayım.
-Sanırım bu hayatta hepimizin ortak gayesi orta olmak. En uç,
en dingin bile zaman zaman orta olmak için uğraşıyor değil mi?.
Kendimi duyargalı gibi hissettim madem devam ediyorum.
Hayat tek perdelik bir oyun, biz de bu oyunun oyuncuları
değil miyiz?. İnan hiç utanmadım.
-Hepsi bir yana sırf kıç çatalı gözüküyor diye uyarı alan ve
çatalının tekrardan gözükmesine engel olamadığı için işinden
olan biri var. Bu ne yahu?. Alice harikalar diyarında kabus
bu olmalı!
-Bir zamanlar spam maillerinde bana viagra satmaya çalışan
mailler revaçta iken, şimdilerde avrupalı avrupalı mailler bana
para yağdırıyor. 100.000 dolardan 1.500.000 euro'ya kadar
para ödülleri kazanmışım Lottery şeysinden. Sevgili spam mailciler,
ben garantici adamım kazı kazandan başka kumarım yoktur.
O da yılda 3 yada 4 kez bandabulyanın girişinde. Ne işim olur
lotteryle kumarla. Durduk yere adamın biri kura çekmiş,
ben kazanmışım ve bana mail atıyor bilgilerini ver de sana
para vereyim. Spamcı kardeş şimdi aynaya bak, sonra yere bak,
sonra da gel seni bir ilkokula götüreyim 1 dakikalık saygı duruşunda
boynunu sakatlayana kadar yere bak ve anlamını bilmeden utan.
-Spam mailin de suni vajinalısı ve suni penislisi var haberiniz olsun.
Hiç açmayın direk olarak silin. Aksi halde plastik öğeler içinde
kalabilirsiniz.
-Burçik durdu durdu patlattı. Yağmurlu bir günde belki içi hüzün
dolar, belki yağmura bakar bakar dalar diye 'hayat boş' dedim.
O ne dese beğenirsiniz, sende yaşa coş. Oysa üzülmesi lazımdı.
Neyse bir başka sefere tekrar denerim.
Hayat Boş, Sende Yaşa Coş!.
-İntellegence Dance Müzik (IDM) denen müzik türünü araştırıyorum.
Örnek şarkılar dinleyip, vay be çekerken az önce ne
oldu?. Daha ne olsun yıllar önce izlediğim bir porno filmin müziği!.
Çok garip bir duygu allah düşmanımın başına vermesin. Mümkün
mertebe pornoda olan pornoda kalsın.
HALİL AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder