ENİŞTE
-Kim ne derse desin akrabalık tanımlamalarından en
şanssızı enişte. Bir kere adı çıktı, bir daha paklanmaz.
En tembel o, en umursamaz o, en hayırsız o. En
avantacı da o. Ben daha ailesindeki tüm enişteleri
normal olan bir oluşum görmedim/duymadım. İşten
erken çıkmak için araba sürmesini öğrenmeyen enişte
bile varmış. Araba sürmediği için otobüse binecek eve
erken gidecek. İşten erken çıkmak için böyle bir bahane
bulmasına mı yanarsın, tembelliğine mi, 40 yaşında adam
araba sürmeyi bilmediğine mi yanarsın?. Enişte işte, gayet
normal.
-'Enişte, Gel iç sütlü erişte' diyip anıra anıra güldüğümüz
gerzek bir çocukluk yaşamışım ha. Çocukluğa dem vurup
prim yapasım var ama haddimi bilirim. Tanju Okan'ın
Çocukluğum şarkısını dinledim bugün. Doyasıya ağlamayı
çocukluğundan yasaklandığını bildiriyordu Tanju baba.
Saygı duyar, had biliriz.
-Aslında farklı enişteler de duymuyor değilim. Tuttuğunu
koparan, yeğenlerine hediye alan falan. Sadece dedikodudan
ibaret olsa gerek, canlı örneğini görmedim henüz.
-Hava değişiminden olsa gerek, kasvetli bir ruh hali gelip
gelip gidiyor. Sezerciğin son dönem filmlerine sardım stres
atmak amaçlı. Son dönem filmlerinde sezerciğin vücut-kafa
orantısızlığı ve ergenliğe giriş sevimsizliği had safhada.
Sezercik piç olduğu için, okulda herkes anlamsızca kendi anasından
babasından bahseder ve sezerin koca kafası öne düşer. Ana
sevgisinin çeşit türlü dramalarla kalbimize kazındığı bu filmlerde
Perihan Savaş makyajlı bir halde inek sağıyor, kendisinden alınan
yavrusunun yerine şeherden plastik bebek alıp yıllarca onu
bebesi biliyor. Sezercik annesini şehirli ediyor falan. Aslında
inek sağan Perihan Savaş görüntüsü zihinde hafif tahribat
yaptığından gerisine konsantre olamadım.
-Bir gün çok zengin olursam ben de 5-6 tane hoca tutmayı
düşünüyorum. Biri müzik, biri oturma-kalkma, biri düzgün
konuşma, biri da insan tavlama , biri genel kültür hocası
olacak. Gerçekten bunları istiyorum. Düşüncesi bile heyecan
verici. Hataları düzeltecekler falan. Lamborghini daha sonra.
-'Talat KKTC’yi nelerden koruyor?
Dünyayla kavgalı çözümsüzlük siyasetinden, uluslararası toplumun
dışlamasından, eski statükonun karanlığına dönüşten, küçük hesaplar
ve kişisel çıkarlarla toplumu bölen partizanlık ve kayırmacılıktan.'
www.talat-kktc.org'dan bir bukle okudunuz. Bu seçim çalışmaları
sebebiyle halkın ekonomik sorunlarının olduğunu fark ettiğini belirten
Cumhurbaşkanı'nın soru ve cevabı bu. Pazar gecesi Bizimkiler dizisi
bittikten sonra aceleyle üstün körü yaptığım türkçe ödevleri gibi olmuş.
Soru ve cevap. Bu tarz kolpa soru ve cevapları bir de radyo programına
ilkokul çocuklarını çağırıp büyünce ne olacaklarını soran programlarda
bulabilirsiniz. Seçim bittikten sonra kolpasız kalmayın!.
-Astrolojiye inanmayıp şiddetle karşı çıkan adamlar var.
Genellikle tüm yeniliklere de kapalı olan bu adamların her fal
konusu açıldığında kendi kendine geliştirdikleri bir savunma
var. 'Madem, falcı o gadar bilir neçin sayısal lotonun sonuçlarını
önceden bilip zengin olmaz'. Karşı taraf her ne kadar falcıların
kendi çıkarlarına bir şey yapamayacağını savunmaya çalışsa
da sonuç değişmez. Gördüğü dünyanın ötesini hayal edemeyen
adam amacına ulaşmıştır.
-Bir de ısrarla bilim ışığından kaçan kadın var. O daha tehlikeli.
İsveçli bilim adamlarının araştırmalarını istediğin kadar söyle
o yine çamaşır suyuyla bulaşık yıkayacak ve seni azar azar
kansere yaklaştıracaktır. Çevrenden uzak tutmadığın müddetçe
sana zarar verir.
-Hande yener şaşırtmaya devam ediyor. Son albümü 'Hande'ye neler
oluyor?'. 2010'un ilk eli yüzü düzgün POP albümü. Büyük patlama yapar
diyor kendisine buradan başarılar diliyorum.
-Az önce Hande Yener'e başarılar diledim!. Twitter ruhu bu olsa gerek.
Dünyadaki tüm dedikoduların merkezi; www.twitter.com.
Halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder