DENEK
-Ara ara 80 saçlı adamlar görüyorum. Bence onlara daha iyi
davranmalıyız toplum olarak. Onlar bunu hak ediyor. Bunca yıla
rağmen istikrarla saçlarının arkasını koruma kalkanı gibi uzatıyor,
yanları da aldırmıyor. Kendini arkaya doğru salmış saçlarını gururla
taşıyor. Kim ne der diye düşünmüyor. Gerçek bir cesaret örneği.
Dalgalanan şerefli bir bayrak timsali. Resmen kıskanıyorum böylesine
istikrarlı adamları.
-Pornoyu ayıplayın. Eşinizle izlemeyin. Hatta eşiniz izlemek isterse
şiddetle karşı çıkın, gizlice izlediğini yakalarsanız olay çıkarın. Küsün,
surat asın, affetmeyin. Adam karın ağrısından, marazdan hasta olsun.
Sonra hep birlikte Aşkı Memnu'yu izleyin. Aşkı Memnu bildiğin 'Konulu
Pornonun Konusu'. Yengeyle ilişkiler, herkesle sevişen adam.
Halk Perşembe akşamı tüm zamanların en popüler pornosunu izliyor
gibi birşey. Kadim dostum Şah'a da sordum o da onayladı. Aşkı
Memnu'ya bir de bu taraftan bakın, zevkten zevke dalın.
-Forward maillerin en korkuncuyla karşılastım bu hafta. MELEĞİMEEEE
konu başlıklı mail bana ilk geldiğinde sıradan mail sanmıştım. Tahminen
beyazlar içersinde tertemiz bebek fotoları olabilir diye düşündüm. Bebek
resminden de bebeklerden de pek hazzetmediğimden delete tuşuna
basmadan beni şeytan dürttü. Açtım, o da ne!. 'Bu sabah allah gökyüzünde
bir pencere açtı ve bana sordu::Evladım bugün en büyük isteğin nedir?'.
O kadar korktum ki. Allah pencere açmış. Tövbe, tövbe. Allahın evladım diye
soruya başlaması. Bir sürü laftan sonra da eğer 10 kişiye göndermezsem başıma
neler neler geleceğini söylemiş. Çok ürkütücü bir ruh hali. Pencere dediğin
sağ tuş, open in a new window şeklinde açılır. Daha farklısını düşünemiyorum.
Sevimli kedi resimlerinin hakim olduğu forward mail sektörü, yerini yavaş
yavaş dinsel sömürülere ve şu ilaçla şunu alırsanız ölürsünüzcülere bırakıyor.
Hepsinin ortak mesajı; bunu 10 kişiye göndermezsek hayatımızın çok lanet
olacağı ve kendisinin de ilk bu maile inanmadığını fakat 10 kişiye maili gönderdikten
sonra hayatının çok değiştiğini hatırlatmak oluyor. Maili yaratanları da, yollayanları
da arkası açık bir kamyonetle tarlaya götürmek istiyorum. Dayak mayak yok.
Hepsinin eline bir lenger, ağaçtan ekşi toplasınlar. Belki beyinleri sakinleşir.
-Yeni bir gazete başsayfadan bağırıyor, yetmedi orta sayfalarda da
bağırmaya devam ediyor. 'Malikane, Mandra oldu'. Türkmenköydeki eski bir
bina Mandıra olarak kullanılıyormuş da onun hesabını soruyorlar. Fakat ısrarla bir
zamanlar 'Fransız Asilzadelerinin' asil asil yaşadığı bu yerde koyun barınması
ne kadar yazık olduğundan bahsediyorlar. Gördüm de bu kadar burjuva tutkusu görmedim.
Orada asiller yaşamasa lafını bile etmeyecekmiş gibi bir hava yaratıyor
gazete. Bir nevi Ağanın b.kunun üzerine b.k olmaz felsefesi. Olur efendim bal
gibi olur. Sınıf ayrımını özleyenlere inat, sevgili koyun kardeşlerim zeytinciklerini (!)
döke döke yaşıyorlar sizin asillere layık gördüğünüz mekanda. Bina resmen işe
yaramış, sevinin.
-İnandığı görüşü takım tutar gibi savunan tanıdıklarınızı aklınızda tutun. Canınız
mı sıkkın?. Bir derdiniz mi var?. Araba camına taş atıp camı parçacık parçacık
etmek istiyor ama cesaret edemiyor musunuz?. İşte bu tanıdıklarınızla hemen
görüşün. Ölümüne rock müziğini mi savunuyor, rock müziği kötüleyin. Ölümüne
kadın haklarını mı savunuyor?, kadının yeri evidir gibisinden konuşun. Göreceksiniz
o sinir oldukça siz rahatlayacaksınız. Ayda bir mutlaka kullanıyorum, kutu kutu
antideprasana eşdeğer. Hafif hafif kızaran bir yüz, oklavı ! olan bir boğaz.
-Bazen canım çöp film izlemek istiyor. Avantür veya fantastik değil bildiğin
çöp. Çöp film aşerdim bu hafta yardımıma tabii ki işe yaramaz DIGITURK
yetişti. Filmin adı; Sitripzci zombiler. Konu; Bir dans klubunü basan zombiler
stripzci olurlar. Stripzci zombileri anlayabilirim de , sitripzci zombiler zor
be Dijitürküm. Ama sansürde teksin, saygılar.
-Sitripzci zombiler piknikte.
-Sitripzci zombiler okula gidiyor.
-Sitripzci zombiler parkta.
-Cin Ali'ye alternatif sitripzci zombi kıyağını yaptıktan sonra şimdiki öğütüm
de velilere. Çocuğunuz dine düşkün değil mi?. İnancı yok mu?. Kafir olma
yolunda hızla ilerliyor mu? Çok mu yemek
yiyor?. Herşeyi yemek mi istiyor?. 10 yaşında 60 kilo mu oldu?. Hiç dert etmeyin.
Her akşam ona düzenli olarak Yemekteyiz izletin. Yemekten bu kadar çok konuşulduğunu
görünce hem yemek yemekten tiksinecek , az yiyecek. Hem de yazıktır , günahtır
diyerek daha inançlı bir birey olma yolunda ilk adımlarını atacak. Ya da bana
öyle geliyor. Henüz elimde bir denek yok.
-Deneğim olur musun? diye bir yarışma olsa ya.
halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder