4 Ağustos 2010 Çarşamba

nisan 2010




                 SİYAH BOĞAZLI KAZAK


-CEM UZAN'ın yakalanma haberleri okuyorum tek tek.
Milletçe büyük bir sevinç var. Sanki yüzde 8 oy'u ben
verdim diyesim var. Bana ne aslında. Cem Uzan'ın 90lı
yıllarda STAR TV için yaptırdığı absürdötesi film ve
dizilerden başka insanlığa bir faydası olduğunu sanmıyorum.
Zampara Seyfettin, Zıpçıktı, Aynalı Tahir,Canısı gibi
başyapıtlar için teşekkür eder, 23 yıl için kolay gelsin
diyorum. Ek olarak haberturk'ün internet sitesindeki
fotoğraflarıyla hafızalarda yer edecektir kendisi. Bir
çift mavi pirili, içerisinde ufacık sanal dolar logoları. İçim
ürperdi resmen.  Para hırsının dışavurumu bu olsa gerek.




-%8 oy; kontor, konser , ekmek arası döner. Hele ekmek
arası döner çok ucuz olmuş sayın vatandaş.



-O değilde mazotu 1 TL yapacaktı bu zat. Mizah
adına ihtiyacımız  var böyle adamlara.



-Dünyayı bilmem ama ben bu ülkede kolej sınavına girecek
çocuklara çok acıyorum.



-Seçim çılgınlığında son hafta. Her sabah artık bana sırıtan gözlüklü
bir adam görmeyeceğim için çok mutluyum. Dalga geçiyor gibi
resmen. Her apartmanın tepesinde o var. Yakınen baktım, müthiş
bir baskı kalitesi var. Binlerce afiş. Çevre kirliliği bir yana bana
en çok koyan bu afişlerin asıldığı binaların yolunun delik deşik olması. Önce
yol, sonra sırıtma. Önce yol, sonra sinirlerimizi boz. Önce yol,
sonra dünya ünlüleri. Biz sizin modunuzda dünyaya bağlanamadığımızdan
arabalarımızı almak için çok çalışmamız lazım. Yollara dayanamıyor arabalarımız.
Lütfen ama. Yıllarca eleştirdiği adam'a mı benzemeye çalışıyor?. Gözlük, retro parlak kel photoshop'u!.
Evet, evet. Hırs kötü bir şey. (Bkz. Cem Uzan).





-Hande Yener iki şarkıyı tek klipte birleştirdi. Başarılı, yaratıcı.
'Güzel şeyler de olmuyor değil' temalı bir haber gibi algılayalım bunu.




-Cumhurbaşkanı adayını öven yalaka gazetecimizin tahtını alacak
başka bir gazeteci buldum. Lider koltuğunda bu sefer Türkiye'den
bir köşe yazarı. 'Geçen gün Levent Kırca ile buluştum. Meğer hayran
olunacak başka ne özellikleri varmış...'. Yazıya resmen böyle başladı.
Yani ben bu adama röportaj teklif ettim, o da kabul etti. Yazı boyunca
yıkama yağlama komple  başlıyorum. Başlangıçtan sizi
uyarayım da üstümde kalmasın. Adam da Levent Kırca yani. Sarhoş
taklidi yapa yapa kitlelerin mizah zevkini körelten bir zat.




-Herşeyin kötüye gitmeye başladığı anlarda herkesin bir
tesellisi vardır. Benimki , İlhan Şeşen. İlhan Şeşen'in siyah boğazlı
kazak giydiği günleri bile atlattığımızı düşünüyorum hep. Hani,
'Neler Oluyor Bize' diye sesini ağlamaklı yapıp kadınlara olgun ve
yakışıklı erkek olarak pazarlanmaya çalışıldığı o dönem. İşte, onu atlatan
herşeyi atlatır. Ne marduk, ne 2012. Vız gelir, tırs gider. Anlam
güçlendirmek isteyenlere ekstra hayalgücü; aşkı tarafından terk
edilmiş İlhan Şeşen bar taburesinden oturup hafifce yere doğru
buğulu gözlerle bakıyor. Hele şükür  bunları atlattık be dost, kim tutar
bizi!.




-90'lı yılların en doksanlı şarkılarından oluşan 2 CD'li karma bir albüm yayınlandı.
Ossi Müzik şarkıları gayet iyi seçmiş. İşte o eserlerin içinde kazaksız döneminden
bir adet İlhan Şeşen Eseri var. 'Bir daha anlat annane'. Şarkı terbiyesiz bir
gocagarının yaptıklarını utanmadan anlatan bir torunun gerzekliğinin hikayesi..
Ben bu yaşıma geldim 'Annane, annane, bir daha anlat annane.
Beyoğlu'nda gezerdin, gözlerini süzerdin .Erkekleri peşinde tek tek sıraya dizerdin' diyen
bir torun görmedim. Hem de neşe içinde!. Sanırsın Rio karnavalında bongo çalmaya
gidecek deyyus. Ayıp. Dalyan gibi adamlar mı istersin, köşkler, saraylar mı?.
Ben neneme dalyan gibi adamları sormaya kalksam biliyorum başıma geleceğini.
Bu ne rahatlık, ne  hürmet bilmezlik. Çağdaşlık bu olmamalı sayın aydın.
Sonunda nenesine  aşkı soruyor. Biz bildik mi ki, o yaşta kadın bilsin?.




-Ağlayan smiley li protesto yapan öğrencilir, siz napıyorsunuz kuzum?.
İster haklı olun, ister haksız; Bana smiley'li basın bildirisiyle gelmeyin lütfen.
Kendimi MSN'de kankacılık muhabbeti çeviriyoruzn sanıyorum. Üzgün smiley de ne sevimsizdir
yalnız. Bakınız, :(  Oysa Yalaşık smiley öyle mi? :P




-'Sezercik Ahmetciğe mağarada baktıktan sonra biz her halikurda
kendimize bakarız sayın kendim.' Saykodelik içsel muhabbetlerden bir
demet.




-Garip bir gerginlik hissediyorum atmosferde. Bu haftayı atlatsak
ta kurtulsak . Kurtulur kurtulmaz, 'O kınadan bu kınaya çirkef sıçramışş.
45 yaşında da Adile de hanım pekde kartlaşmışşş' diyerekten
böğüresim var sayın halkım.




-Kraliçe geri döndü. Özlem Tekin'in 27 Nisan'da yayınlanacak yeni
albümü 'Bana Bi'şey Olmaz' ın ilk video klibi 'Yatağım Boş' video
müzik kanallarında ve internetin her yerinde. Her albüm farklı
bir tarz deneyen Tekin, bu sefer genel kitleyi de epey etkileyecek
gibi görünüyor. Müzikseverler müziğini konuşacak, et severler
fazla kilolarını. Hayat böyle geçip gidecek.





Halil AĞA
cypaibo@gmail.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder