4 Ağustos 2010 Çarşamba

mayıs 2010





   YER YERİNDEN OYNASA,
                      BANA Bİ'ŞEY OLMAZ




-Çok uzaklarda olmasam da, uzaklardan buralar nasıl
diye sordu editörüm. Sahi nasıldı diye sordum kendi
kendime. Sanırım cevabı buldum; ' Update vakti geçmiş
bir zamanlar umut vaadeden eski, güzel ve kullanılmaz
durumdaki internet browser'ı Netscape Navigator gibiyiz.'
Gibiyizi fazla, Netscape Navigator biziz!





-Girişteki kendi kendime soru sorma kısmı tamamen yalan.
Zira insan kendine ancak cevabını bildiği soruları sorar desem.
Akşamları bile hava artık üşütmüyorken soğuk havanın son drama
meyvelerini toplasam. Fena da olmaz yani.




-İnsanları ürkütücü hikayelerle korkutmayı çok seviyorum,
içimde bir şey aktif oluyor herkesi herşeyden korkutmak
istiyorum. Çok zevkli. Zaten cümleye '3 harfli' diye başladın mı
olay bitiyor. O ne be? . 3 harfli!




-Lefkoşanın orta yeri de yaklaşık 2 aydır update ediliyor.
Loading süreci devam. Yollar, çember, kilise..her taraf
toz.  Hele hele arabayı yıkattıktan sonra. İşe bisikletle
gitmeyi düşündüm, sonra bu sıkışık ve tozlu trafıkte bile
cep telefonu kullanarak araba sürmeye çalışan 110 kiloluk
adamın gerdanına baktım, hemen vazgeçtim. Kim olsa
vazgeçer bence.




-Kimsenin içinde nefret duygusu barınmasın gibi gayet
yuvarlak bir temenniyi ara ara sunuyorum. Hiç tanımadığın
insana duyduğun nefret türü de sorunlu. Bir de bakmışsın
adam çok iyiymiş. Tanıdıktan sonra ahbap oluyormuşsunuz
falan. Ahbap olma ihtimalimin çok düşük olduğu
bir adamdan hiç haz etmiyorum. Bu yılki ÖSS şeysi birincisi,
sanırım sınavın adı da artık ÖSS değil. Herneyse, çok sinirliyim
Google'a bakmıyorum doğrusu için. Yahu sen TIP ikinci sınıf
öğrencisisin, okulunu bırakmıyorsun  madem ne diye 'Sınava
birinci olmak için girdim' diyorsun. Oğlum senin sorunun ne?. Bu ne pişkinlik
yarabbim. Geçen yıl birinci olamamış da bu yıl çalışıp olmuş.
Bölümünü değiştirmeyecekmiş. Mutlu musun şimdi?.





-Ben çocukken; yeni neslin sınav sisteminn karşısında
direneceğini, bu tarz ezber sistemlere tamah edilmeyeceğini
ve el birliğiyle bunların kaldırılacağını hayal ederdim. Eğitim'in
yanısıra benzer ailevi yarışlarda da pembe düşlerim vardı. Sanırım
'Hayat bayram olsa' şarkısının el ele tutuşmalı kısmından çok
etkilenmiştim.




-Aile saplantısını destekleyen yeni nesil genç modeli.





-Çok yakın dostun yazın ilk günlerinde aşık olması kadar güzel
ne olabilir ey dostlar. Belki o kadar olmasa da yakın güzellikte
ipad var. Ama  Aşk gene başka.




-Ipad haddinden fazla güzel. Gördüğünüz ilk yerde dokunun.



-Analara methiyeler düzen, onları hatırlayın diyen firma emaillerinden
buralara ulaşmak için epey zorlu bir yoldan geçtim ey okur. Hele
otelin biri. Anneme hediye olarak hotel de brunch keyfiymiş vereyim.
90 TL ye. Oğlum 90 tl'ye bir bavuri hellim alıp yerik anamnan garşılıklı.




-Dünyada çok artist, çok şık işler varken; neden ben her sabah güne,
'FW: meyvelerin çekirdeklerini lütfen çöpe atmayın' konu başlıklı bir
maille güne başlıyorum ey dost. Bir sabahta biri bana bir Abdülcanbaz
karikatürü gönderse ya. Düşününce çok şey istemiyorum sanki.




-'Bu yöntemden % 100 sonuç elde edilmiştir. unutmayın herşey sizin ile
başlar ve sizin ile biter. lütfen tarifi eksizsiz uygulayın.
nasıl okunur : önce abdest alınır, elbiselerin ve bulunan yerin temiz olması iyidir.
abdestin ardından rahatsız edilmeyeceginiz sessiz bir odada bu dualar okunur.
okuma bittiği zaman sadakallahul azim denir ve el fatiha suresi okunur. bir bardak
suya nefesinizi üfleyin ardından besmele çekerek suyu içiniz.
aynı okumalar 7 gün boyunca hergün tekrarlanır. böylece 1 haftaya kalmaz
 allahın izni ile gaylık dan tamamen kurtulursunuz'. Hayattan tat alamayanlar
okudunuz mu?. Adamın biri bunu bir sitede yayınlıyor. Sitedeki yorum sahipleri de mutlaka
bir arkadaşa tavsiye edeceklermiş bu çözümü. Oraya , buraya reklam da vermişler.
Çok ama çok saçma bir yere gidiyoruz topyekün.




-Göksel, Mor ve Ötesi, Athena ve Özlem Tekin... Ard arda iyi müzik
içinde kaldık resmen. Özlem Tekin'in 6.albümü 'Bana Bişey Olmaz'ı tam
bir sindireyim de sizlerle paylaşayım. 






HALİL AĞA    
cypaibo@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder