BÖNSEL
-Teknolojiyi çok sevsem de büyük dezavantajları da var.
Sakın, sosyal hayatınızı bitirir veya beyin dalgalarınızın ayarlarıyla
oynar diyeceğimi sanmayın. Rahat olun. Beyin zaten bulanmaya
müsait, bilgasayarla haşır neşir olup bönsel bir kıvama ulaşmak
da kişisel bir tercih. Benim esas derdim, şaşırmak. Misal kış soğuğunda
t-shirtle gezen adam hikayeleri vardı eskiden. Youtube'da
acaip videoları izleye izleye kışta T-shirt giyen garibana şaşıramaz
olduk. Ben buna çok üzülüyorum. Adam kasmış t-shirt giymiş 5
derecede, o t-shirtle kahveye gelmiş. 3-5 kişilik fan klubu kıvamı
yakalamış ama boşuna. Youtube'dan önce ne şaşırırdık.
Biliyorum, Youtube'da 'götüyle ceviz kıran adam' videosunu izledikten
sonra değişti her şey.
-Ben az önce 'Bönsel' mi dedim?. Yaşasın kurallar dışı, sadece anlatmaya
ve anlaşmaya yarayan haberleşim tümceleri. Bönsel.
-O değil de bu g.tüyle ceviz kıran adam seninle birlikte ıssız adaya
düşse. İnan anan baban olsa yanında bu kadar sevinmezsin. Hem karnın
doyar, hem de hergün onun sürprizleriyle hayata bağlanırsın. G.tüyle
ceviz kırıyorsa, diğer uzuvları düşünsene!
-Sanal zeka ve dedektif zekası karışımı birşeyler var. İşyerimizin
yakınlarında arabalarımızı park ettiğimiz bir yer vardı. İşte orayı
bir otoparkçıya kiraladılar. E tabii günde 3 adet süt parasına park mı
edersin, yoksa o paraya süt alıp cicibebeyle içer misin?. Biz sütlü pisgot
deyip park yerine gitmedik. Arabalarımızı ora-bura park ettik. Paralı park
yerinin doluluk oranı %20 yi bile bulmayınca, kim çektiyse artık her tarafı
sarı çizgi doldurmuş. İşte algılayıcı-denetleyici-uygulayıcı zeka budur.
Sarı çizgilerden her tarafımız güneş gibi parlıyor. Eğlence diz boyu, arabalarımız
döküm saçımmış.
-Bitişmek diye birşey var. Ve köylerdeki aldatmaların %80lere varan kısmı
ovalarda bitişili oluyor. Bitişmek, sevgi dolu bir söz gibi duruken bu durumda
şehvet uçurumunda yuvarlanan bir eylem oluyor.
-Şehvet Uçurumu'nu izlediniz mi?. İzlemediniz, biliyorum. Bu sebepten
size bu güzide eseri anlatıyorum. (Okuyucuya soru sorup, cevap vererek
samimiyet ortamı kuran kurnaz gibi hissettim kendimi). Efendim, Zerrin Egeliler
gerilim müziği eşliğinde evin içinde ordan ora gezmektedir. Şuh ve şehvetli
bir kadın olduğu için elinde viski bardağı vardır. Sıkılmaktadır. Hem de çok
sıkılmaktadır. Doktor'a gider. Doktorumuz kocasızlıktan bunaldığını ve en
erken zamanda yeşilliklerle dolu bir yere tatile gitmesini önerir. Zerrin pilot
kocasını arar, bıyıklı pilot gelir ve Abant'a giderler. Daha ormana adım atar
atmaz 4 adet kötü adam tarafından kaçırılırlar ve Zerrin'i bir ağaca bağlayıp
tecavüz edecekmiş gibi yaparlar. Bıyıklı pilot ise tüm olanlara karşı çaresizdir.
Zira iki adet kötü adam onu kollarından tutmaktadır. Bıyıklı adam kaykıldıkça
kötüler daha çok gülüyor. Güldükçe, tecavüz edecekmiş gibi yapıyor. Müthiş
bir gerilim. Tahminen 12 dakika boyunca bu oluyor. Hani tecavüz etseler
koca da rahatlayacak. Yok.
-Şehvet uçurumunda / Gün akşam oldu
Sarıl küreklere / çek usul usul.
-Sinemaya en son Titanic'i görmek için giden insan var. Başka hiç sinemaya
gitmemiş. Onları sevin, saygı gösterin. Çok temiz insanlar onlar.
-Sevgili hemcinslerim. Spam maillerindeki 'Enlarge Your Penis' ve '%100 viagra'
konu başlıklı maillerde penis boyutunu ve sex performansını sorgulamıyor musun?.
Evet, evet sorguladın. İçten içe bunu düşündün. İtiraf et.
-Kuşum Aydın geri dönmüş. Müjdeler olsun.
-Funda Arar'la ilişki veya arkadaşlık yaşayabilitesi olan herkes beni dinlesin. Bu kızı
rahat bırakın. Sabaha karşı hangi kanalı açarsam açayım Funda yine haykırıyor.
Funda'ya hep oyun kurulmuş. Funda bir garip mudi. Funda yaralı bir kuş. Bakın ne
diyor; 'Acıya duvar gibi dururum'. Oha!. Bu nasıl bir çileden sonra söylenmiş kimbilir.
Funda şimdi sözüm sana, biz yani senin haricindeki tüm kadınlar ve erkekler en yakın
zamanda dünyayı terk ediyoruz. Bir sonraki seçim vaatlerinden olacağını tahmin ettiğim
uzay seyehatine çıkıp geri gelmeyeceğiz. Artık seni kimse üzmeyecek. O tok, dolgun
ve çığırtkan kadın sesini çıkarmak zorunda kalmayacağız. Ve bizde uzaydan sabaha karşı
siyah beyaz Belgin Doruk izleyebileceğiz. Acıya duvar gibi durmana gerek var mıymış?.
Yokmuş.
-Yıllar geçtikçe 2009 eskide kalacak. Durun ve gökyüzüne bakın. Yüzünüzde
haklı bir gururla gülümseyin. 2009'da Hepsi grubu dağılmıştı!. Mutlu ve uğurlu
bir yıl yaşıyoruz değerini bilin. Ya da bilmeyin, tarih sizden hesap sorsun.
Acı çekin. Acıya duvar gibi durun. Ama Funda bir başka duruyor ha. Söyleyeyim yani.
-Maykıl Caksın!'ı , sıpays görıls'ı dünyaya tanıtan kola markasının yeni reklam yıldızı
Seda Sayan ve 'kola iç universite oku bacım' konsepti. Evet, dünyanın durumu hiç
iyi değil.
-Aylık dergilerde bir ürünün faydalarından bahsettikten 5 sayfa sonra o ürünün
tam boy reklamını gördüğüm an kendimi Amerika kıtasını keşfetmiş gibi hissetmiştim.
-Kimdir be ama bu gıccağaz?
-Aha Emine'nin gelinidir.
-Ne bu hal sokaklarda döküm saçım gezer. Gaynanası görmez mi anam?.
-Peee, şimdikiler laf diyner sanki!
-Sözlerimi her iki çocuğuda erkek olan iki annenin hoş, sıcak
ve hoşgörülü diyaloğuyla bitirdim. Esen kalın.
halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder