31 Temmuz 2010 Cumartesi
haziran2009
DAR
Yere düştüğümü anladım
Kaybetmeden uzak düşüş
Tüm nesneler küçülmüş
Kaplumbağa gözünden bakıyorum
Hareketsiz, nefes alışlar dar
Dar panjur aralıkları
Dışarda karnaval serinliğinde canlılar
Bana düşen dar panjur aralığındaki sosyapat hüzün.
Biraz ilerde bir ışık
Ulaşsam mı?
İncelesem mi?
İrdelesem mi?
Işık bana yaklaşıyor
Bakıyorum
Yaklaşıyor
bakıyorum
Elimi uzatmayı deniyorum
Tutmaktan ziyade, hazmetmek için
Işık kaçıyor
Sürüne sürüne koridora ilerliyorum
Işık tahta kurusu misali saklanıyor
Duruyor
Tam dokunacağım
Yine kaçıyor.
Şimdi gün gece oldu
Etrafım kapkaranlık
Ara ara gözüküyor ışık.
Hayatımda panjurlar açılıyor
Bazen.
Flaşlar patlarken bile aklımda
hep o ışık.
Işık
Geliyor
Kaçıyor.
Kaçmazsam aşk olmam ki diyor!
Panjur aralıklarından odaya süzülen ışık hüzmesine bakıyorum dalgınca
Sadece Bakıyorum.
halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder