31 Temmuz 2010 Cumartesi

haziran2009

 
 
 
DAR
 
Yere düştüğümü anladım
Kaybetmeden uzak düşüş
 
 
Tüm nesneler küçülmüş
Kaplumbağa gözünden bakıyorum
 
 
Hareketsiz, nefes alışlar dar
Dar panjur aralıkları
 
 
Dışarda karnaval serinliğinde canlılar
Bana düşen dar panjur aralığındaki sosyapat hüzün.
 
 
Biraz ilerde bir ışık
Ulaşsam mı?
İncelesem mi?
İrdelesem mi?
 
Işık bana yaklaşıyor
Bakıyorum
Yaklaşıyor
bakıyorum
 
Elimi uzatmayı deniyorum
Tutmaktan ziyade, hazmetmek için
Işık kaçıyor
 
Sürüne sürüne koridora ilerliyorum
Işık tahta kurusu misali saklanıyor
Duruyor
Tam dokunacağım
Yine kaçıyor.
 
 
Şimdi gün gece oldu
Etrafım kapkaranlık
Ara ara gözüküyor ışık.
 
Hayatımda panjurlar açılıyor
Bazen.
Flaşlar patlarken bile aklımda
hep o ışık.
 
 
 
Işık
Geliyor
Kaçıyor.
 
 
Kaçmazsam aşk olmam ki diyor!
Panjur aralıklarından odaya süzülen ışık hüzmesine bakıyorum dalgınca
Sadece Bakıyorum.
 
 
halil AĞA
cypaibo@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder