31 Temmuz 2010 Cumartesi

mayıs2009

      
         -TEMA-
-Dünyanın en prestijli ilk üç markasından birinin,
'Yağma Hasan'ın böreği::  ye be Tahsin ye' sloganıyla
satıldığı bir ülkede yaşıyoruz ey ahali. Gezin, yiyin,
için, eğlenin gayrı!.
-Hem gezmek, hem yemek, hem içmek, hem de eğlenmek
söz konusu olduğunda akla 'Hayat Sevince Güzel' gelmez mi
ey ahali. Ayşecik ve mutluluk oyununu oynamaya meyilli
kasaba halkının haşarı sevimlilikleri ve baştan çıkaran dans figürleri.
-'Hiiiiiiii.Öyle şık oldun kiiii!'
 'Sus!.Farkındayım'.   Yaradana gurban ey neslim.
-Sahi bir Burhan Çaçan vardı. Ne oldu ona.
-Burhan Çaçan beni. Türkü Türkü Türkiyem diye bağıran
başka bir et beni tanımıyorum.
-Seçim dönemi fark ettim de, ağzını doldura doldura memleketim diyenler
daha bir vatansevermiş muamelesi görmek istiyorlarmış
gibime geliyor. Ülke out, memleket in.
-Ne zamanki moralim bozuk oluyor, açıyorum sonu 'abiye elbiseyle plajda koşan
kadınla el ele tutuşan bıyıklı adam' temasıyla biten bir film. Ohhh keyfim yerinde.
-Plajda koşanlarda kendi içinde sınıflara ayrılıyor. İkizler'de Müslüm Gürses
ve ismini bilmediğim acılı bir seksenler kadını; Beddua'da Bülent Ersoy ve Mine
Mutlu ,ve en orjinali yine Zerrin Egeliler'den ve bıyıklı bir adamdan 'Sonsuz 
Gece'.
-Daha uzun içerikli temasal yapabilen varsa geçsin karşıma. 'Abiye elbisesiyle
 plajda koşan kadınla el ele tutşan bıyıklı adam'.
-Tanımayanların çok şey kaybettiği kadın; Zerrin Egeliler.
-Tanıyanların çok şey kaybettiği kadın; Gülben Ergen ve sempatiksel gülüşü.
-'Bak millet çıktı ay'a, biz yine kaldık yaya!' Yoncimik.
-Alternatif millet çıktı ay'a replikleri::
 'Bak millet 36.000 devirli traş makinası yapmış; bizde hala ceyran kesilir!'.
-Sanki ceyran kesilmese traş makinası yaratacak. Boşver oğlum memur ol
sen. Bak yaz geldi. İkide biter mesaiciğin. 2 de ha. Tam 2 de. Anlan ya abim:=)
-Hayatında hiç orjinal müzik CD'si almamış adamla, 1 Mayıs'ı dünya piknik günü
sanan adam sanırım ayni adam. 
-Orjinal Cd diyince kendimi çok görgüsüz hissettim birden ve yıllar önce beni 
çok mutlu eden bir olay aklıma geldi. Elbette bunu kendime saklayacak değilim,
vırt-gel ağızlı olduğumdan anlatıyorum; Yıllar yıllar önce kim 500 milyar ister? adlı
yarışmada adamın biri yarışmaya başlamadan kendini tanıtma kısmında acaip bir 
olaya girişmişti. Adamımız Rutkay Aziz ile Cezmi Ersöz karışımı bir ses tonuyla 
kütaphanesinde 25.000 adet kitap olduğunu ve çocuklarına dünyanın en büyük 
hazinesini bırakacağını söylemişti. Ses tonundaki mülayimlikten sanırsın ki boş
zamanlarında kitaplarıyla sevişiyor. O derece. Yarışma başlıyor ve ilk soru geliyor:
'Hangisinin içinde kafein vardır?'. Adamımız bunu bilemiyor ve ilk sorudan eleniyor.
Ne kadar mutlu olmuştum anlatamam. İlk okuldan beri beni takip eden 'Kitap 
En iyi dosttur' yazısından intikamımı almıştım.Öyle mutlu olmuştum ki. Kitap, kitap
dedikçe bir nesli okumaktan soğuttunuz ey eğitim sistemi. Sahi, flüt diye diye de
müzikten soğutmuştunuz. Ayni şekilde ortaya top atarak spordan soğutan da 
sizdiniz. Kitaptan intikamımı aldım. Sporda oluyor gibi. Sırada müzik var.
-Gör bak neler olacak, intikamım çok acı olacak!. 1998. Ayşe. Tempo müzik.
-Hiç bari plak firmalarını hatırlamasam da beyinde yer açılsa.
-'Üç kuruşluk adama beş kuruşluk değer verirsan,geriye kalan iki kuruşla döner seni satar'
Süpersin Burçik. 
-Bu arada Kim 500 Milyar daki adama da üzüldüm şimdi. O kadar kitaba boşuna para gömmüş, oysa 
ki artık Wikipedia var. 
-Durup durduğum yerde cep telefonuma gelen SMS. 'Ağaç kesimini önle, iPHONE kazan!' diyen SMS.
Dumurlardan dumura savurtan, teknolojiyle doğayı birleştiren SMS. Enerjimi sıfırlayan SMS.
-Bir bankanın bana telefonda 20 dakika boyunca hayat sigortası satmaya çalışması, benim 'Hayır' 
demem. Israrla 25.dakikaya doğru ilerlememiz. 'Ben intihar eğilimliyim hanfendi!' demem ve hayatımın
en hızlı plaza insanı 'iyi günler'ine şahit olmam. Keşke 46.saniyeden deseydim intihar eğilimli şeysini.
-Haftanın internet şeysi: www.kktcalsat. Yeşilada'nın yeşilyurt aromalı kardeşimizin basit ve hızlı servisi.
Ekonomik kriz var deyip üzülme! neyin var neyin yok sat. Sende durma, bu fırsattan faydalan, çok
ucuz fiyatlara istediğin ürüne www.kktcalsat.com'dan sahip ol. Ying-yang tanıtımı gibi oldum ha. Bazen
hayatımın bir reklam filmi olduğunu düşünüyorum.
-Şahane ses Göksel'den, 'Mektubumu Buldun Mu?'. Şarkılara bak hizaya gel; 'İnanmam, Çaresizim, Gülmek 
İçin Yaratılmış, Baksana Talihe, Ağlamak Güzeldir, Senden Başka...' .Hizaya gelmek isteyenlere sevgiler.
Hizadan uzak olanlara da sevgiler.
-Sevgi dağıtıyorum hem de 1 alana; haftaya 2.si bedava!.
-Sevgi güzellemeleri.
Halil AĞA
cypaibo@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder