Dünyanın ilk pozitif enerjiyle çalışan arabası
'Dırdırcı ihtiyarları kimse sevmez.' veya şöyle mi desem; 'Negatif düşünceli kişileri kimse istemez'.
Birde bu negatif-pozitif olayı çıktı başımıza. Oysa çok güzel gidiyordu iyi-kötü etiketleri. Bir adam ya iyiydi, ya da
kötü.
Bir adam ya Erol Taş'tır, ya da Ediz Hun. Ediz Hun psikolojik sorun yaşayıp yavru bebeleri dilendirir mi
hiç?. Ama devir değişti. 'Son zamanlarda yaşadığı olaylardan dolayı öyle oldu, hak vermelisin..'. 'Seni hainlikle suçlamış
olabilir. Ona da hak ver...kötü bir dönem geçiriyor..'.
Hayır efendim şimdi yepyeni birşeyler var. Topyekün anlayışlı, duyarlı, duyargalı insancıklar olduk.
Hatta az önce bir araba reklamında 'Dünyanın ilk pozitif enerjiyle çalışan arabası...' diye bir slogan duydum. Bravo!
- Sayın orta gelir düzeyindeki çocuklu aileleri hedefleyen şehir içi arabam bugün nasıllar?
- Teşekkür ederim. Siz Nasılsınız?
- Saol. Pek iyi değilim!
- Neden?. Dert etme. Mutlu ol. Seni üzen ne?. Çaresini bulalım. Hayat Sevince Güzel!.
- Yahu, senin kardeşlerin Metehan'dan oyandaki Kıbrıs'ta hemen hemen yarı fiyatınaymış. Aynı renk,
aynı model, aynı yıl!. Nerden baksan 9.000 Euro fazla verdim!.
- Yalandır. İnanma. Derin nefes al. Şimdi üzerimizdeki negatif enerjiyi boşluğa yolluyoruz. O enerji
kütlesi tabiatın kollarında pozitif enerjiye dönüşüp ruhumuza işliyor. Masmavi bir akarsu hayal
ediyoruz, o suda yıkanıp, arınıyo...
- Be ama nedir senin dediğin yahu ama. Çocuğa gittik ana kucağı alalım obür taraftan..
çıkışın gittim gözlerimle gördüm...Yarı fiyatı diyorum...
- Fakat böyle düşünürseniz beni kullanamazsınız. Unutmayın benim pozitif enerjiye ihtiyacım var..
- Camcıklarını kapa da taşkınköyden geçeceyik. Arabamız BOK kokmasın!. Zira yaklaşık 3-4 haftadır
dereden bok kokusu savrılır. Dere mere değil yani...
- Ah!. Üzüldüm. Acaba belediyeye haber vermedi mi yöre halkı?. Veya başka mercilere. Devlete çıksınlar.
- Aramazlar mı?. 185 var Belediye hattı onu da aradılar defa defa. Gazettaya da çıktılar..Olmadı..
- Devlete haber versinler... Devlet baba her sorunu çözer. Unutma dertlar paylaştıkça azalır, mutluluklar
paylaştıkça artar.
- Koskoca Lefkoşayı zehirledi günlernan Dikmen Çöplüğü. Ne dedi çevre bakanı hatırlamadın?.
- Pardon. Ben çok yeni bir modelim. Henüz üretilmemiştim sahip.
- Hade yalan atma. Her ay mutlaka olur aynı sorun. Unuttun diye yalan söylen. Neysa şu deli olduydu
insanlar kokudan çevre bakanı 'yetki karmaşası var..' dediydi. Lefkoşanın tümü için birşeyler yapmadılar
Sadece Göçmenköy-Taşkınköy-Kızılbaş için mi yapacaklar...
- Pozitif düşünelim belki Çevre Bakanı'nın çok önemli bir işi vardır. Belki KKTC çevre bakanı yurtdışında
önemli ziyaretlerdedir. Hem çöplük kokusu çok kalmaz, yanık kokusu da geçer. Önemli olan yasemin kokulu
Lefkoşa sokakları...Hele helva kokusuyla kahve kokularının karıştığı Arasta sokakları..Sevimli çocukluğumuzun
anılarını yaşayan küçücük çocuklarımız..Her taraf yasemin kokuyor..Böyle düşün..Pozitif enerjiyle
yasemin kokusunu hissediyoruz değil mi?
- Öfff.. Leraaaa. BOK kokar oğlum ortalık. Japon seni yaptı ama akıl yükleyemedi galiba. Burnumun direği
gırıldı. Yasemin kokusuymuş. Çirkefffffff
- . . .
- Asma suratını. Belki da dediğin doğrudur. Adam yurtdışında önemli ziyaretteydi. Kyoto protokolü falan.
Ya da başka bir küresel ısınma tedbirleri projesi gibi bişey. Neysa bakalım bir Google'a. Hımmm. Evet.
Dur, haberin başlığını Copy-paste yapayım internetten. Yani direk olarak çalayım:.
- Çalmak çok kötü sayın sahip. Bu çocukluğunda gerçekleşen bir travmadan ötürü olabilir...
Hemen çocukluğuna dönelim...
- Ey dönerik bir ara..Ben şimdi çalayım haberin başlığını da sonra. :'Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC)
Çevre ve Doğal Kaynaklar Bakanı Mustafa Gökmen, tatil için geldiği memleketi Trabzon’da Vali Nuri Okutan’ı
makamında ziyaret etti.'. Hmmm bakalım ziyaretin içeriğine: 'Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali
Okutan, Trabzonlu Bakan Gökmen’in akraba ve hemşerilerini ziyaret için şehirde bulunduğu ve bu çerçevede
valiliği de ziyaret ettiğini söyledi. Trabzonluların nerede olurlarsa olsunlar doğup büyüdükleri memleketini
unutmadıklarına dikkat çeken ValiOkutan, “Sayın bakanımız birkaç gün misafirimiz olacak. Trabzonluların en
büyük özelliklerinden biriside nerede olurlarsa olsunlar ...
- Yeterr artık!. Ben sadece bir arabayım. A noktasından B noktasına ulaşmak için beni kullanırsın. Üstelik senden
benzin da istemem. Bir tatlı söz söyle, bir kuşu, bir taşı, bir ağacı sev yeter..
- Vallahi ben da giderim hemşehri ziyaretine da görün dünyanın kaç bucak olduğunu ha!.
- Kızma sahip. Yalnız senden bir ricam var. Malumunuz ben benzin kullanmıyorum ama yağ değişiminin
sık sık yapılması gerek. Rica etsem benzinciye gidip motor yağı yenileyebilir miyiz?.
- Seni mi kıracam. Bu arada senda internetten bana haberleri oku.
- 12 Eylül yaratıcısı Kenan Evren Paşa "12 Eylül döneminde işkence olmamıştır diyemem, olmuştur. Bu bizim
kontrolümüzde değildi ki. Bugün bakanın yaptığı doğru. O zaman da bakan vardı, özür dilemek onlara düşerdi" dedi.
- Birda AİHM'e giderler. Bak işte adamın hiç suçu yokmuş. Gördümün?.
- 7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren, 90 yaşını aştığını belirterek, ''Ama gördüğünüz gibi gayet dincim ve bunu düzenli
olarak yaptığım yürüyüşe borçluyum'' dedi.
- E, yürüyüşün ne olduğunu öğrenmeden idam olanlar çeksin marazı. Bak adam 90 yaşında, elinde Ray-Ban Gözlücükleri
daha gonuşur...
- KKTC' de tüp gaz fiyatı 24.5 den 30 ytl'ye fırlamış. Ferdi Sabit Soyer, Ankara'dan dönüşte “Parayı veren tavsiyede de
bulunur” dedi.
-“Parayı veren emir verir” değilmiydi yahu o.
-Denktaş’ın cumhurbaşkanlığı döneminde Mustafa Özbek, KKTC’deki İhtiyat Sandığı mallarını komik
bedellerle satın almış... Kıbrıs’ın kuzeyinde Özbek’e ait 40’ın üzerinde tapu bulunduğu belirtiliyor...
Özbek, Girne’nin lüks bir semtinde 200 bin sterlinlik bir evi sadece 13 bin sterline almış... Ozanköy’deki
4 milyon dolarlık villayı ise 677 bin dolara kapatmış... 70 milyon dolarlık zeytinlik alan ise Özbek’e
2 milyon dolara bırakılmış.. Bu iddiaların sahibi “atv Haber”e göre, Ergenekon’a akan paranın kaynağı
Özbek’in “yavruvatandaki hanedanlığı”... Özbek için “Kuzey Kıbrıs’ın Emlak Kralı” deniliyor...
Türk Metal Sendikası’nın 33 yıllık başkanı olan Mustafa Özbek, Rauf Denktaş’a yakınlığı ile biliniyor ve
Denktaş sayesinde adada ‘iyi bir yer´edindiği belirtiliyor... Mustafa Özbek’in iki 5 yıldızlı oteli ile bir de
televizyon kanalı bulunuyor... Ayrıca Türkiye ve Ortaasya’da da gayrımenkulleri olduğu öne sürülüyor...
- Ahaaaa.Trafik tıkandı. Tüh unuttuk. Bugun 15 Kasım yollar kapalı törenden dolayı. Zaten saatlarnan
trafikte işkence çekeceğimize gel gidelim bizda törenlere. Aha Denktaşnan Özbek değil mi onlar yanyana.
İşte örnek vatanseverler. Koş alalım iki dane bayracık da sallaylım biz da!. Herşey Vatan İçin!.
halil AĞA
cypaibo@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder